404 reclame
Belandde zojuist via een dode link op de Volkskrantsite en moest wel lachen om de manier waarop Parship op de 404 melding inspeelt met hun banner.
Belandde zojuist via een dode link op de Volkskrantsite en moest wel lachen om de manier waarop Parship op de 404 melding inspeelt met hun banner.
Ik vond de campagne van jaren geleden, “Even Apeldoorn bellen”, op een 404 pagina toch wat origineler…
Jaren en jaren geleden waren de 404 reclames erg goed qua CTR’s. Ben benieuwd of dat nu nog zo is. Want als je op een 404 uit komt ben je toch op een dood spoor beland dus heb je tijd voor die reclame was toen de theorie waarom de 404 CTR’s veel hoger waren dan gemiddeld.
Een ander was ook leuk (3 jaar geleden?): Murphy’s law als je op een 404 kwam…
Bij die commentaren van Tedje en schief krijg ik toch wat “Ik vond de volgende toch beter”-kriebels…
(En ja, ik vond m’n volgende comment ook beter!)
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!