KLM #livereply

19 september 2011, 14:13

Donderdagmiddag kregen we van KLM een uitnodiging voor een uniek real live social media event vandaag. Helaas ging het qua afspraken niet lukken, maar je hoeft niets te missen het geheel is momenteel live te volgen!

Het event draait om een statement dat KLM wil maken rondom haar service activiteiten in de social media. Hoe maak je nu vandaag de dag duidelijk dat “KLM answers every tweet and post in person. Within the hour. Day and night”. Wel zo dus

Dat gaat dus live inclusief typefoutjes zoals je hierboven kunt zien, maar dat maakt het alleen maar authentieker. Wil je ter plekke kijken hoe e.e.a. is opgezet dan kun je op dit moment de livestream hier bekijken.

Voor de critici: Nee ik heb geen resultaten maar kon het niet laten deze creativiteit nu al even te delen. Moet kunnen.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!