Keepstream sluit op 30 september

7 september 2011, 16:45

Keepstream, een tooltje om Tweets op te slaan, heeft zojuist aangekondigd dat ze overgenomen zijn door Infochimps. Op zich niet raar dat ze overgenomen worden want het is een prettige tool die wij op Marketingfacts ook regelmatig inzetten. Wat wel raar is is dat ze ook helemaal stoppen met Keepstream. De oprichters Huston Hoburg, Jim England en Tim Gasper gaan het veertien koppige team van Infochimps versterken.

Keepstream wordt na 30 september een read-only service zodat bestaande streams behouden blijven. Maar, ook daar willen ze vanaf.

Volgens het persbericht zijn ze namelijk op zoek naar een partij die de collecties wil importeren in hun eigen systeem.

Citaat uit het persbericht:

We will be exploring options for exporting collections or integrating with similar curation services. If you’d be interested in something like this, let us know by replying to this email.

Hoeveel geld er met de overname gemoeid is, is niet bekend.

Jammer dat het verdwijnt, maar gelukkig hebben we Storify nog 🙂

Jan Willem Alphenaar is trainer en consultant voor het inzetten van LinkedIn voor marketing en advertising. Als LinkedIn Trainer traint hij organisaties in Europa. Met zijn bedrijf Next Business Academy ondersteunt hij organisaties op het gebied van Social Selling, Advertising, Lead Generation en Content Marketing. Hij schreef meerdere (e-)boeken over social media. Begin 2016 ontwikkelde hij het P.E.A.S. (c) Model voor Social Selling met LinkedIn. Ondertussen wordt deze aanpak door meer dan 210 (inter-)nationale organisaties toegepast.

Categorie
Tags

5 Reacties

    martijnkriens

    Overnemen dan maar 😉


    7 september 2011 om 17:48
    media

    @Martijn: geen droog brood mee te verdienen 😉


    7 september 2011 om 18:14
    media

    Zou er overigens best een paar euro per maand voor over hebben als de service iets meer mogelijkheden zou bieden!


    7 september 2011 om 18:15
    martijnkriens

    @marco, en een mooie bron van data..


    7 september 2011 om 18:25

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!