MEC in 10 minuten: Dimitri Roels (Eigenaar Het Vlaamsch Broodhuys)
In deze MEC in 10 Minuten vertelt oprichter en eigenaar Dimitri Roels van Het Vlaamsch Broodhuys over zijn passie voor zijn product, over hoe hij bouwt aan de organisatie en het merk. Wat anderen ‘goede marketing’ noemen is voor hem logica en een tweede natuur. Het woord ‘marketing’ vindt hij daarmee ook minder passend: te bedacht. Hij vertelt over zijn oorsprong, zijn drijfveren, het concept en de toekomst van Het Vlaamsch Broodhuys. En over de momenten waarop hij weet dat ‘het lukt’.
Wat Het Vlaamsch Broodhuys voor de klant betekent: het begint bij een goed product, daar is het Vlaamsch Broodhuys mee gestart. Dankzij deze goede producten levert Dimitri al 15 jaar aan sommige klanten; waarvan meerdere restaurants zijn uitgegroeid tot restaurants met meerdere Michelin-sterren. Verder vertelt Dimitri over zijn droom van het Bakerscafé. Over de mensen die hij wil bereiken.
MEC in 10 Minuten is een concept van het Marketing Executive Center. Maandelijks komen toonaangevende CMO’s aan het woord over merk en marketing. Volg het MEC op www.mec.nl en www.twitter.com/MECTweet.