Advertorial: Vodafone Smart Business – Slimmer communiceren

9 juni 2011, 10:19

De vraag naar het onafhankelijk werken van tijd of locatie groeit bij organisaties. Technologie van deze tijd speelt daarin een vooraanstaande rol. Bereikbaarheid wordt nog belangijker, de interactie met de klant verandert en samenwerking gebeurt steeds meer op afstand. De verschuiving van vaste naar mobiele communicatiemiddelen is een feit.

Dankzij de integratie van communicatiemiddelen worden bedrijfsprocessen efficiënter en medewerkers beter bereikbaar. Voor elkaar en voor klanten. Productiviteit en mobiliteit worden verhoogd en er zijn meer en meer mogelijkheden om te groeien.

Een voorbeeld van een organisatie die deze bedrijfsprocessen goed op elkaar heeft afgestemd is de Bijenkorf. Hier geldt het ‘Bring your own device’ principe, werknemers gebruiken namelijk graag dezelfde apparatuur als thuis. Op Vodafone Smart Business vertelt Nico Wartenbergh, hoofd IT Bijenkorf, wat slimmer communiceren voor de organisatie betekent en welke successen het heeft gebracht.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!