De interactie met een merk is nooit neutraal

De interactie met een merk is nooit neutraal

Scott Stratten, auteur van het boek un-marketing en actief Twitteraar, hield vorige maand een inspirerend pleidooi over de veranderde rol van marketing. Wat mij het meeste is bijgebleven is de stelling dat iedere interactie die een (potentiële) klant met een merk heeft nooit neutraal is. Stratten licht tijdens zijn presentatie op humoristische wijze toe waarom eigenlijk iedereen binnen de organisatie marketeer is. Dit geldt zeker voor de medewerkers die in direct contact staan met de klant. Ieder contact met de organisatie is van invloed op de merkwaarde en dat wordt nog te vaak onderschat. Bij Adobe zijn we net als Scott Stratten ervan overtuigd dat Customer Experience binnen de hele organisatie centraal moet staan. Food for thought voor iedere marketeer?

Deze gastbijdrage op Marketingfacts is geschreven door Bertil Snel, director Worldwide Partner Marketing bij Adobe Systems.

De onderstaande video en presentatie is opgenomen tijdens de Adobe Enterprise Partner Community Day. Ik ben benieuwd wat jullie van de presentatie vinden!

 


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.