ADV: Telecompaper’s Connected TV Congres op 27 april

31 maart 2011, 05:21

De slogan “Waar Breedband Internet en TV elkaar tegemoet komen” maakt duidelijk waar deze bijeenkomst over gaat. Maar hoe vaak zijn we de laatste jaren al niet om de oren geslagen met dit soort uitingen? Dus wordt het hoog tijd om eindelijk eens praktisch in te gaan op deze materie. Dit keer geen congres waar de Nederlandse industrie bij elkaar getrommeld wordt om naar allerhande academisch onderbouwde toekomstvisies te komen luisteren, maar om te horen wat er daadwerkelijk op nationaal en met name internationaal gebied op dit moment speelt.

De in telecommunicatie, media en internet specialiseerde, research- en advies organisatie, Telecompaper heeft het afgelopen jaar in diverse (betaalde) publicaties uitvoerig aandacht besteed aan de opkomst en uitrol van Connected TV en Over-The-Top media diensten. Het resultaat van alle marktonderzoek en -analyses wordt op het Connected TV Congres samengebundeld gepresenteerd aan de deelnemers van deze eendaagse bijeenkomst op 27 april in Stadion Galgenwaard in Utrecht.

Het medialandschap ondergaat overduidelijk grote veranderingen en de introductie van Connected TV diensten zal de rolverdeling van alle spelers in het media ecosysteem dramatisch wijzigen. Wat precies de gevolgen zijn zal de toekomst uitwijzen, maar dat ook de rol van marketeers en adverteerders zal veranderen moge duidelijk zijn. Dit congres draagt er hopelijk aan bij dat het marktinzicht toeneemt en dat daardoor de marktstrategie kan worden afgestemd op de actualiteit.

Hoewel ik in deze een beetje voor eigen parochie preek, aangezien mij gevraagd is om de organisatoren van dit congres deels te ondersteunen, is het toch een verademing om te zien hoe het sprekersveld is samengesteld. Dat Nederland, internationaal wordt aangemerkt als een van de belangrijkere regio’s voor het uitrollen van Connected TV diensten wordt helder met congres sprekers uit de UK, Ver. Staten, Frankrijk, België, Spanje en Oostenrijk.

De bijeenkomst wordt niet voor niets georganiseerd in een voetbal accommodatie, want deelnemers aan deze eendaagse bijeenkomst moeten het congres verlaten met de idee dat ze echt waar voor hun geld hebben gekregen; vergelijkbaar met het gevoel als je eigen club eindelijk weer eens wint. EUR 795 is best een groot bedrag voor een dagje confereren, en daarom ontvangen lezers van Marketingfacts een korting van 15%, ofwel 120 euro. Mailen naar sales@telecompaper.com helpt: meldt daarbij even “Marketingfacts” en de kortingsdeuren gaan voor je open.

Disclaimer voor alle duidelijkheid en nogmaals: ik zit in de programmacommissie voor dit event.

The way in which we are communicating is changing rapidly and since we are all consumers, we are all part of this changing world. Marketing- and media strategies will have to be re-written, so let's sharpen our pencils and get the show on the road. http://www.linkedin.com/pub/dir/john/goedegebuure

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!