Tweede editie Loyalty Facts Café: Ontwikkelingen in loyalty marketing

Tweede editie Loyalty Facts Café: Ontwikkelingen in loyalty marketing

Afgelopen donderdag organiseerde Dunck voor de tweede keer het Loyalty Facts Café. Centraal thema was de ontwikkelingen in loyalty marketing. Drie sprekers stonden er op het programma: Arnoud Markus van Dunck, Machiel Lücker van Agis zorgverzekeringen en Maarten Naaijkens van Douwe Egberts. Markus leidde in, Lücker en Naaijkens vertelden over klantbehoud en loyaliteitsprogramma’s vanuit hun eigen praktijkervaring. In een kleine twee uur werden de toeschouwers geïnspireerd. Hieronder de slides van Douwe Egberts en Agis en de video’s van de presentaties.

Spreker 1

Arnoud Markus van Dunck ging ter introductie in een vogelvlucht langs de ontwikkelingen op het gebied van loyalty marketing. In een verhaal dat begint bij Adam en Eva en eindigt met Foursquare nam Markus de toeschouwers mee langs belangrijke ontwikkelingen van loyaliteitsprogramma’s.

Spreker 2

Machiel Lücker van Agis Zorgverzekeringen, laat zien hoe je in een moeilijke markt, waarin weinig verschil zit in de producteigenschappen, je de klant toch kunt behouden door intelligent om te gaan met je klantinformatie.

Spreker 3

Maarten Naaijkens van Douwe Egberts vertelt hoe het oudste Nederlandse loyaliteitsprogramma omgaat met nieuwe technieken. Wat deze technieken voor Douwe Egberts kunnen betekenen, hoe ze hiermee de concurrent voor kunnen blijven en hoe hij intern draagvlak creëert. 

 
Hierboven vind je de videoregistraties van het (donkere) Loyalty Facts Café. De volgende keer doen we een extra lampje aan. De audio is als het goed is prima verstaanbaar. De presentaties van Machiel en Maarten zijn hieronder te bekijken.

Machiel Lücker (Agis)

Maarten Naaijkens (Douwe Egberts)


Delen



Er zijn 3 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.