#Picnic10 Bezoekersimpressie 24 september 2010

#Picnic10 Bezoekersimpressie 24 september 2010
, ANWB
@mdebruin

De laatste dagen verschenen er veel al veel interessante postings over #picnic10 en dan vooral interviews met sprekers en verslagen van interessante sessies. Ook ik was namens Marketingfacts aanwezig tijdens picnic dag 2 en maakte onderstaande impressie van bezoekers Monique van Dusseldorf (VanDusseldorp.com), Matthijs van Abbe (MobyPicture), Robert Lommers (Rabobank), Remco Jansen (123people), Laurens Verhage (Nu.nl) en Gonny van der Zwaag (iPhoneclub, iPadPlanet en AndroidPlanet).

Heleen van Lier (Volkskrant) maakt een leuk verslag van picnic dag 2 met een nieuwe tool Storify

Een van de momenten die mij naast de inspirerende sessies is bijgebleven is de opening van Jon Rosenberg van BoomChicago die ons 4 minuten lang de clip van The Toxic Avenger featuring Orelsan met n’importa comment liet zien waarin je social media, augmented reality en chatroulette in een videoclip ziet. Ik had hem al eens eerder voorbij zien komen maar wil hem jullie niet onthouden:

 


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.