#Picnic10 Bezoekersimpressie 24 september 2010

24 september 2010, 13:00

De laatste dagen verschenen er veel al veel interessante postings over #picnic10 en dan vooral interviews met sprekers en verslagen van interessante sessies. Ook ik was namens Marketingfacts aanwezig tijdens picnic dag 2 en maakte onderstaande impressie van bezoekers Monique van Dusseldorf (VanDusseldorp.com), Matthijs van Abbe (MobyPicture), Robert Lommers (Rabobank), Remco Jansen (123people), Laurens Verhage (Nu.nl) en Gonny van der Zwaag (iPhoneclub, iPadPlanet en AndroidPlanet).

Heleen van Lier (Volkskrant) maakt een leuk verslag van picnic dag 2 met een nieuwe tool Storify

Een van de momenten die mij naast de inspirerende sessies is bijgebleven is de opening van Jon Rosenberg van BoomChicago die ons 4 minuten lang de clip van The Toxic Avenger featuring Orelsan met n’importa comment liet zien waarin je social media, augmented reality en chatroulette in een videoclip ziet. Ik had hem al eens eerder voorbij zien komen maar wil hem jullie niet onthouden:

Mark de Bruin
Innovatiestrateeg bij Consumentenbond

Mark de Bruin (@mdebruin) schreef in 2007 zijn eerste blog bij Marketingfacts. Inmiddels zijn het er meer dan 150. Mark (1976) is senior marketeer met expertises in innovatie, online marketing, mobiliteit en digitale proposities via nieuwe media (internet, apps, social media, internet of things en AI) met focus op relevantie op langere termijn. Onderwerpen waar Mark graag over schrijft zijn: apps, Spotify, social media, trends en innovatie. Mark heeft vanaf 1997 bij deze werkgevers gewerkt aan innovatie, product ontwikkeling & marketing: Philips Origin eCommerce (1997/1998), PTT Post (1998-2000), Het Financieele Dagblad (2000-2004) 9292OV (2004-2011), ANWB (2011-2022) en 9292 (2022-2024). Vanaf 1 augustus 2024 werkt Mark als Innovatiestrateeg bij de Consumentenbond.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Melly

    When can we finally push the spotlight vids away? They are spamming and there is no cross to undo the box.You have overdone with Featured, promo, spothiglts of worthless videos.I want a clean start page.


    25 april 2016 om 23:58

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!