Even Apeldoorn bellen tijdens WK-finale

15 juli 2010, 03:54

Veel mensen moeten zich afgelopen zondagavond hebben afgevraagd wat ze zouden doen als de televisie kapot zou gaan of als de stroom bij hen in het dorp of stad uit zou vallen. Op dat gevoel speelde Centraal Beheer prachtig in tijdens de WK-finale. In Rotterdam hadden zich 30.000 Oranje fans verzameld (zal de Binnenrotte zijn geweest), in oranje gehuld, uitgelaten van spanning op het feestterrein. Op het moment dat Oranje en Spanje het veld opkwamen begint de tv raar te doen…..

Prachtig gedaan. Die met die woonboot vond ik persoonlijk een stuk minder. Het blijft voor Centraal Beheer zo langzamerhand uiterst belangrijk om ludiek te zijn, toch lukt het ze ook op de tv-campagnes steeds weer. Tenminste, die campagne met de vakantie, de auto, de sleutel en het stuurslot vind ik tamelijk briljant.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

5 Reacties

    Jan Willem Alphenaar

    Deze is inderdaad hilarisch.


    15 juli 2010 om 04:21
    Oli4b

    Was inderdaad de Binnerotte en iedereen ging vol der in toen het scherm op zwart ging, had ook niet langer moeten duren dan 2 seconden 🙂 in die twee seconde al genoeg paniek op gezichten gezien.


    15 juli 2010 om 04:45
    Yasser

    @matthijs die van de woonboot was van een fan. De woonboot-actie is niet gemaakt door Centraal Beheer Achmea.


    15 juli 2010 om 05:23
    Dave

    Top! Wie maakt die clips? Centraal beheer zelf of is het Ugc? Vond die met die boot wel geestig. Groet


    15 juli 2010 om 06:06
    Arjen

    Woonboot -> delta lloyd?


    15 juli 2010 om 18:11

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!