The Influencer project: 60 x 60 seconden tips en inspiratie

8 juli 2010, 04:30

Thoughtlead organiseerde eergisteren de kortste marketingconference ooit: The Influencer Project (#influencer). Een webcast van 60 x 60 seconden met 60 sprekers (thought leaders) die allemaal tips gaven over hoe je je invloed op het web kunt vergroten. Denk bij sprekers aan Robert Scoble, Guy Kawasaki, Gary Vaynerchuck, David Meerman Scott, Hugh MacLeod, Brian Solis, Marshall Kirkpatrick, Joe Pulizzi, Chris Garrett en nog een paar. Het kost je 60 minuten, maar er zit vást iets bruikbaars tussen. Luister of download de mp3 hier.

De volledige teksten die uitgesproken zijn verschijnen binnenkort op de website van The Influencer Project. Michelle Malott maakte van de eerste 15 sprekers sketchnotes, die kun je hieronder alvast bekijken in een filmpje.

Interessante manier van leadgeneratie, het delen van kennis, het inzetten van sponsorships (ThoughtLead is een startup, ReadWriteWeb en Hubspot sponsorden het geheel). Ben heel benieuwd wat jullie van deze opzet vinden!

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!