Tegen de Chinese e-commerce giganten is eigenlijk niet op te boksen. En dat komt niet alleen door de (extreem) lage prijzen.
Een merk is wat doelgroepen vinden dat het is.
Twee op de drie Nederlanders wantrouwt een influencer die ergens reclame voor maakt; slechts vijf procent vindt reclame-makende influencers geloofwaardig.
Deze white paper van Stellar geeft een gedetailleerd overzicht van de top 10 influencer marketing en social media trends die je moet volgen om je campagnes te optimaliseren en ook in 2023 voorop te blijven lopen.
Social media influencers beïnvloeden ons leven op allerlei manieren. Ze prijzen merken aan, promoten gezonde voeding en worden ingezet in de strijd tegen corona.
Influencer marketing biedt belangrijke mogelijkheden voor merken, bureaus en media. Maar wat is de werkelijke plaats ervan in het hart van marketingstrategieën in de Benelux?
Social media influencers worden steeds vaker ingezet om een gezonde levensstijl te stimuleren. Met name zogenaamde ‘fitfluencers’ worden vaak benaderd.
Als huiseigenaar win je altijdIk zei dus tegen de uitgever van dit platform: "Ja, het is mooi, die Week op…
Informatieoorlog via TikTok en Telegram bereikt nieuw dieptepuntDe afgelopen week bereikte de informatieoorlog, de zogeheten TikTok oorlog, tussen het Westen en…
In 2021 groeiden de influencer marketing bestedingen met 42%, tot $13,8 miljard. Tegen het einde van 2022 zal dit naar…
Transparantie over reclame op sociale media platforms zou een vanzelfsprekendheid moeten zijn. De Stichting Reclame Code stelt dan ook in…
Ik werd onlangs geïnterviewd voor een videoserie van Logeion over influencers. Een vraag voor die video was: "Wat vind je…