Tijdens de Nationale Marketingdag 2010 organiseerde Marketingfacts een serie ‘powertalks’ over digitale marketing. Van zoekmachinemarketing tot social media marketing, van online PR en video tot affiliate marketing en Enterprise 2.0, met een zeer gevarieerd scala aan sprekers die deze onderwerpen nader toelichtten. Wij hebben al deze presentaties opgenomen en in de komende dagen komen ze nogmaals voorbij, voor het geval je het gemist mocht hebben. Marco Derksen gaf de aftrap voor deze dag met een kort overzicht waar we staan met het gebruik van het internet anno 2010 in Nederland. Ook hadden we een kort interview met Derksen naar aanleiding van zijn presentatie.
Marketingfacts Powertalks 1 #NMD2010: Online marketing - De cijfers

Er zijn 1 reacties op dit artikel
-
Paul Hottinga, Review Media Company
@marco goede zet om oa te gaan richting op laatste jaars studenten/starters, Marketingfacts kan een goed platform bieden om een kennisgat tussen opleiding en praktijk te dichten.
Plaats zelf een reactie
Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.