Nationale Marketingdag 2010: Marketingfacts zaal

28 mei 2010, 04:56

De Nationale Marketingdag komt er weer aan. Vele sprekers, van onder anderen Microsoft, Disney, ING, Sanoma Digital, Boondoggle, Tjolk, Fabrique, IJsfontein en Coolblue geven acte de presence. Voor Marketingfacts hebben we dit jaar een aparte zaal over online, interactieve marketing geprogrammeerd. In één dag kom je op de hoogte van de stand van zaken, aan het einde van de dag presenteren we het M! Jaarboek, de vijfde editie (vierde editie nu nog te koop). Dit is wat Marketingfacts gaat doen op de Nationale Marketingdag 2010, in de speciale Marketingfacts zaal:

“Wat is het, waar staan we en waar gaat het naar toe”. Deze vragen vormen de rode draad in de presentaties over uiteenlopende interactieve online marketingonderwerpen. In powertalks van 20 minuten gaan we de volgende onderwerpen behandelen.

10.00 – 1200

1 Inleiding – Marco Derksen (Marketingfacts BV, IAB)

2 E-mail marketing – Sander van der Blonk (founder, Rapid Sugar)

3 Interne communicatie 2.0 – René van den Bos (founder, DigiRedo)

4 Online advertising – Phileas Fox (founder, AdFactor)

5 Affiliate Marketing – Remko Nugteren (managing director, TradeDoubler)

1300 – 1600

6 Zoekmachine marketing – Maurits van Eeghen (sales director, Traffic4U)

7 Mobile marketing – Naos Wilbrink (founder, aFrogLeap)

8 Social Media Marketing – Igor Beuker (founder, LaComunidad, ovb)

9 E-business – Iskander Smit (strategy director, Info.nl)

10 Online video – Remco Bron (founder, Yubby.com)

11 Online pr – Jan Willem Alphenaar (founder, DSBtheMovie.nl)

1600 – 1630

Lancering Marketingfacts Jaarboek en de Grote Marketingfacts KennisQuiz. Zit je in de zaal? Doe mee aan de Grote Marketingfacts Kennis Quiz, test je marketingkennis en win het nieuwe Marketingfacts Jaarboek 2010.

Gratis inschrijven voor de Nationale Marketingdag doe je hier.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!