Marketingfacts Jaarboek 2014-2015

Marketingfacts Jaarboek 2014-2015Sinds 2006 publiceren wij jaarlijks het Marketingfacts Jaarboek – of kortweg: M! Jaarboek -, een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Wat in het eerste jaar begon als een dunne, handige gids over het veranderende online medialandschap, is uitgegroeid tot een meer dan 300 pagina’s tellend boek waarin alle facetten van online marketing worden behandeld.

Het M! Jaarboek kost €24,95 exclusief verzendkosten. Wil je meer dan 10 exemplaren of een eerdere versie van het Marketingfacts Jaarboek bestellen? Neem dan contact met ons op via jaarboek@marketingfacts.nl of bel naar 06-55838648.

bestel het marketingfacts jaarboek 2014-2015

Digitale Marketingfacts Jaarboek 2014-2015

Available on iBookstoreHet Marketingfacts Jaarboek 2014-2015 is ook digitaal beschikbaar. Het ebook bevat onder andere interactieve grafieken en extra content. Daarnaast kan je met de meeste devices makkelijk notities maken en bladwijzers aanmaken. Het digitale boek is geoptimaliseerd voor de iPad.

bestel het marketingfacts jaarboek 2014-2015 als ebook

Inhoud

Om het hele digitale medialandschap zo uitgebreid mogelijk te beschrijven is het Marketingfacts Jaarboek ingedeeld in veertien hoofdstukken. De onderwerpen die in het M! Jaarboek 2014-2015 aan bod komen zijn:

  1. Inleiding tot het digitale medialandschap
  2. E-business
  3. Advertising
  4. Affiliate
  5. E-mail
  6. Search
  7. PR & branding
  8. Social media
  9. Mobile
  10. Video
  11. E-commerce
  12. Usability & design
  13. Customer service
  14. Analytics

Per hoofdstuk beantwoorden we de vragen ‘wat is het?’, ‘waar staan we?’ en ‘ waar gaat het naartoe?’. Daarnaast lees je bij elk hoofdstuk een praktische how-to of inhoudelijke case. Zo geeft het M! Jaarboek 2014-2015 je snel een volledige update over de mogelijkheden, omvang en trends in online marketing.

Marketingfacts Inspiratiesessie

Vanaf dit jaar bieden wij ook de mogelijkheid om een pakket af te nemen waarbij Marco Derksen, oprichter van Marketingfacts, uw medewerkers of relaties in 2 uur tijd meeneemt in de belangrijkste trends en ontwikkelingen in ons vakgebied en daarbij stil staat wat dit betekent voor uw afdeling, organisatie of markt. De vanaf-prijs van de Marketingfacts Inspiratiesessie bedraagt 2.500 euro exclusief btw voor een sessie van 2 uur inclusief 25 jaarboeken. Voor meer informatie of boeken kunt u contact opnemen met Emile Peters op emile@marketingfacts.nl.

Preview

Benieuwd hoe het Marketingfacts Jaarboek 2014-2015 eruit ziet? Bekijk gratis het complete hoofdstuk E-business (Adobe Flash nodig).

Bekijk preview

Anderen over het jaarboek

"Om als merk te kunnen groeien in digitaal leiderschap en innovatie moet je creatief zijn, relevante kennis hebben én sturen op de juiste data. Voor iedereen die hands-on aan de slag wil met digitale marketing is het Marketingfacts Jaarboek zéker aan te bevelen. Voor mijn team binnen Samsung is het Jaarboek een onmisbaar naslagwerk." - Floris Regouin, Head of digital marketing Samsung Electronics Benelux

Een vakgebied dat zich zo snel ontwikkelt als online marketing valt bijna niet samen te vatten in een boek. Het Marketingfacts Jaarboek doet dat wel met de beste blogs en cases van de mooiste merken.
Steven Jongeneel, Founder Social Embassy

"In de tuin met glas rosé, verstoft en beduimeld op het nachtkastje, maar bij voorkeur doorgewerkt en onderstreept op je werkplek. Het doorspitten van het Marketingfacts Jaarboek moet een vast ritueel zijn, voor iedereen die zichzelf marketeer noemt. Interactieve marketing is niet langer een niche expertise, voor hippe millennials op gympies met een bakelieten bril. Dat onze klanten en consumenten een steeds groter deel van hun leven online doorbrengen, daar dienen wij tot in iedere vezel van doordrongen te zijn, van marketing stagiair tot CMO. Het Marketingfacts Jaarboek levert de benodigde kennis, bondig, overzichtelijk en met groot gevoel voor actualiteit. Van harte aanbevolen dus door NIMA." - Mabel Nummerdor, auteur Miss Marketing, Bestuurslid NIMA en directeur SparkAvenue