Marketingfacts Jaarboek 2015-2016

In één klap op de hoogte van de staat van online marketing anno nu

Bestel het boek € 29,95

Ook te koop bij bol.com, studystore.nl en managementboek.nl

Het Marketingfacts Jaarboek is het meest actuele handboek over de staat van online marketing in Nederland anno nu. Het boek helpt je als marketeer nog beter te bepalen welke middelen je inzet en met welke doelstellingen. Het is als de onlinemarketingbijbel onmisbaar bij het maken en schrijven van nieuwe marketingplannen. Het boek hoort thuis op de hoek van het bureau van iedere ervaren marketing- en communicatiespecialist. Ook wordt het boek door veel hogescholen en universiteiten ingezet als studieboek voor marketing- en communicatieopleidingen.

Dit jaar publiceren we het Marketingfacts Jaarboek voor alweer de 10e keer. Wat in het eerste jaar begon als een dunne handige gids over het veranderende online medialandschap, is uitgegroeid tot een 450 pagina's tellend boek waarin alle facetten van online marketing worden behandeld. En dit jaar hebben we 9 extra hoofdstukken met aandacht voor de belangrijkste 'hot topics' in online marketing!

 

Ook beschikbaar als e-book

Een boek over digital marketing kan natuurlijk niet zonder een digitale versie. Het Marketingfacts Jaarboek 2015-2016 ebook is ontwikkeld voor iPad en Android-tablets. Het digitale boek is responsive, dat wil zeggen dat het zich aanpast aan de schermgrootte, en is zodoende ook lekker te lezen op smartphones. Daarnaast kan je, afhankelijk van je reader, makkelijk notities en bladwijzers aanmaken.

Available on iBookstore Available on Google Play

 

Neem alvast een kijkje

Benieuwd hoe het Marketingfacts Jaarboek 2015-2016 eruit ziet? Bekijk een selectie pagina's.


Hoger onderwijs

Het Marketingfacts Jaarboek wordt door veel hogescholen ingezet als lesboek, naslagwerk of als hulpmiddel bij het schrijven van scripties.

Grafieken
Cases
Actuele cijfers

Meer over het Marketingfacts Jaarboek in het onderwijs


Anderen over het Marketingfacts Jaarboek

"Het jaarboek van Marketingfacts is voor mij een van de weinige marketingboeken die zowel toegankelijk en zonder poespas geschreven is, en daarnaast voldoende diepgang en expertise voor de lezer biedt. Heb het zowel aan startende juniors in Digital Marketing als aan managers op C-level cadeau gegeven, dat zegt voldoende."
Martijn van der Zee, marketingdirecteur Suitsupply
"Wanneer je in staat bent 10 jaar lang duizenden lezers te boeien met een boek over Interactieve Marketing heb je recht van spreken. Ieder jaar meer dan 300 pagina’s geschreven door ruim 35 auteurs die geïnspireerd zijn door 300 bloggers maken Marketingfacts tot een compleet, objectief, overzichtelijk en monumentaal naslagwerk dat niet meer te evenaren is. De Bosatlas van ons vak voor de Nederlandse markt. De zekerheid niets te missen en de mogelijkheid alles te kunnen opzoeken zijn de vaste waardes. De voorbeelden en cases komen uit onze nationale achtertuin. De praktische waarde is daardoor enorm. Chapeau!"
Nathalie Peters, voorzitter IAB Nederland
"Online ontwikkelingen gaan ranzendsnel, daarom is online marketing continu in beweging. Om een eigen koers te varen is het belangrijk om de waan van de dag te ontstijgen. Dit boek biedt op een overzichtelijke manier achtergrondkennis over relevante online marketing thema’s. Het boek geeft inzichten die direct toepasbaar zijn en is een inspiratieboost voor online marketeers."
Dr. Guda van Noort, directeur van SWOCCC

Bestel het boek € 29,95

Spread the word

0