Marketingfacts Jaarboek 2014-2015

Marketingfacts Jaarboek 2014-2015Sinds 2006 publiceren wij jaarlijks het Marketingfacts Jaarboek – of kortweg: M! Jaarboek -, een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Wat in het eerste jaar begon als een dunne, handige gids over het veranderende online medialandschap, is uitgegroeid tot een meer dan 300 pagina’s tellend boek waarin alle facetten van online marketing worden behandeld.

Het M! Jaarboek kost €24,95 exclusief verzendkosten. Wil je meer dan 10 exemplaren of een eerdere versie van het Marketingfacts Jaarboek bestellen? Neem dan contact met ons op via .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) of bel naar 06-55838648.

Marketingfacts Jaarboek 2014-2015

Om het hele digitale medialandschap zo uitgebreid mogelijk te beschrijven is het Marketingfacts Jaarboek ingedeeld in veertien hoofdstukken. De onderwerpen die in het M! Jaarboek 2014-2015 aan bod komen zijn:

  1. Inleiding tot het digitale medialandschap
  2. E-business
  3. Advertising
  4. Affiliate
  5. E-mail
  6. Search
  7. PR & branding
  8. Social media
  9. Mobile
  10. Video
  11. E-commerce
  12. Usability & design
  13. Customer service
  14. Analytics

Per hoofdstuk beantwoorden we de vragen ‘wat is het?’, ‘waar staan we?’ en ‘ waar gaat het naartoe?’. Daarnaast lees je bij elk hoofdstuk een praktische how-to of inhoudelijke case. Zo geeft het M! Jaarboek 2014-2015 je snel een volledige update over de mogelijkheden, omvang en trends in online marketing.

Preview

Benieuwd hoe het Marketingfacts Jaarboek 2014-2015 eruit ziet? Hieronder kun je gratis het hoofdstuk E-business inzien.