TiasNimbas Executive Master of Marketing

29 april 2010, 05:45

In onze kenniseconomie zijn we afhankelijk van bedrijven en instellingen die continue innoveren. Meer dan ooit is het noodzakelijk dat managers en professionals zichzelf blijven verbeteren en vernieuwen om deze innovatie mogelijk te maken. Mede daarom is het van belang dat marketingprofessionals vanuit een breed perspectief naar zowel de voortdurend ontwikkelende markt als de eigen organisatie kijken. Terwijl jouw carrière zich verder ontwikkelt, kom je tot de ontdekking dat jouw kennislevenscyclus niet oneindig is. Jouw besluiten hebben steeds meer impact op grotere delen van de organisatie en om te blijven groeien, heb je nieuwe inspiratie en nieuwe inzichten nodig. Je begrijpt ook dat traditionele marketingtechnieken niet langer de garantie zijn voor succes. Succesvolle marketeers kijken verder dan hun eigen marketingdiscipline. Het is van belang om marketing te verbinden met disciplines als inkoop, supply-chain management en innovatie. Nog steeds marketing, maar dan vanuit een ander, breder perspectief.

De Executive Master of Marketing

TiasNimbas Business School biedt een parttime masteropleiding die deze disciplines weet te verbinden. Ook is er aandacht voor de ‘motor’ achter veel bedrijven: innovatie.

Het opleidingsconcept en de passie van TiasNimbas Business School zijn er volledig op gericht je voorop te laten lopen. Traditionele denkkaders worden doorbroken, jouw blikveld wordt verruimd en verbonden met de meest actuele academische inzichten direct met de dagelijkse praktijk.

Uiteindelijk gaat het erom dat je in de praktijk met de nieuw verworven kennis en vaardigheden aan de slag kunt en dat er een waarneembare opbrengst is voor jezelf en de organisatie. TiasNimbas kiest dan ook voor werkvormen die leren en werken optimaal met elkaar verbinden. Deze werkvormen variëren van ‘real-life’ projecten waarbij je als een ‘consultant’ een vraagstuk uit jouw organisatie aanpakt tot en met kortere opdrachten, cases en managementsimulaties waarmee je inzichten ontwikkelt die je direct kunt gebruiken in de praktijk.

De Executive Master of Marketing is gericht op ambitieuze en ervaren professionals die zichzelf en hun organisatie willen onderscheiden in het marketingveld. Het strategische raamwerk van de opleiding maakt ambitieuze marketing professionals tot volwaardige gesprekspartners op managementniveau. Een stevige basis om door te groeien naar hoger management.

Persoonlijke ontwikkeling

In een periode van 12 maanden groei je niet alleen als marketingprofessional, maar ook als manager. Door middel van interactie en reflectie word je geprikkeld om kennis, ervaring en vaardigheden te delen en te vernieuwen. Na het succesvol doorlopen van het programma ontvang je de Executive Master of Marketing titel: MM.

Waarom de Executive Master of Marketing?

  • Een vernieuwend, breed perspectief op marketing

  • Inzicht in actuele marketingtheorie en -concepten

  • Topdocenten op hun vakgebied

  • Een directe koppeling met uw eigen praktijk

  • Directe impact en return-on-investment voor u en uw organisatie

  • Een inspirerende en motiverende omgeving

  • Een netwerk van business professionals

  • Leren met en van elkaar

Daarom dus: de TiasNimbas Executive Master of Marketing.

Wanneer begin jij? Meer informatie over het Executive programma of een proefcollege volgen op 17 april 2010, klik hier.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!