Wat is de toekomst van online display advertising? Hoe gaat deze vorm van online advertising zich ontwikkelen in tijden van hyperindividualisering en personalisering, social media, dalende CPM’s, banner blindness en ad exchanges? Dat waren de vragen die gisteren centraal stonden tijdens online tuesday #6 (#onlinetuesday). Damian Lawlor (Google) trapte af met een keyote, daarna mochten Tjeerd Kooij (WebAds), Rutger Tuit (Telfort) en Marco Kloots (ClickDistrict) heel kort hun visie geven om daarna onder scherpe moderatie van Michiel Frackers met Lawlor te debatteren in een paneldiscussie. Die discussie vind je in de video hieronder (45 minuten):
De volgende editie van online tuesday gaat over mobile. De RSVP in Meetup zal volgende week beginnen. Binnenkort volgen de foto’s van gisteravond en de keynote in video en de presentatie op SlideShare van Damian Lawlor hier op Marketingfacts. De partners van online tuesday danken sponsoren Vodafone en Brandfield.com voor het mogelijk maken!