The day after online tuesday #4: Conversie Optimalisatie

The day after online tuesday #4: Conversie Optimalisatie

Een toneelstuk over een bakker in Weesp. Conversie-optimalisatie als een “vies woord”. Salesfunnels, datamodellen, de dialoog aangaan en onderhouden, je klanten kennen. Ton Wesseling en Bart Schutz van OnlineDialogue maakten er gisteren op online tuesday in Felix Meritis een leerzame show van. Het duo vormde een prachtige opmaat voor Bas Geenen van Direct Wonen, die met veel cijfers (en bullets) uit de praktijk liet zien hoe conversie optimalisatie écht werkt (verhoging van 53 procent en een besparing van een ton op jaarbasis, daar kun je mee thuis komen). Moet je wél een goed bureau hebben ;). Hieronder de foto’s van Henk-Jan Winkeldermaat.

De komende online tuesday over online video (met o.a. Ronnie Overgoor en Remco Bron)zal plaatsvinden op dinsdag 9 maart in Felix Meritis. Aanmelden kan binnenkort via MeetUp.


Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.