Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Zo optimaliseer je jouw landingspagina bij lage bezoekersaantallen

Je hebt alles gelezen over conversie-optimalisatie. Je brengt sommige strategieën in de praktijk en zet je landingspagina live. De conversie…

Conversie-optimalisatie, ook tijdens de uitverkoop

Met Black Friday werd eind november het officiële startschot gegeven voor een lucratieve tijd voor webwinkeliers: de feestdagen en de januari-uitverkoop. Tijdens deze periode azen…

Breekt conversie-optimalisatie voor B2B door in 2018?

Het vakgebied conversie-optimalisatie (CRO) kent een sterke traditie van mooie businesscases en awards. Het meetbare succes, gekoppeld aan kennis over …

Cryptomunten zijn het gesprek van de dag: hoe kunnen we deze effecten gebruiken voor CRO?

Crypto beer & pizza nights zijn avonden waar je bijna niet meer omheen kunt. Dagelijks wordt er gepraat over Bitcoin,…

Zo worden tijd en geld geen valkuilen voor A/B-testen

Data gedreven werken is een hot topic. Het is de cultuur van vrijwel ieder succesvol bedrijf om zoveel mogelijk te…

De 3 meest voorkomende struikelblokken op weg naar evidence based growth

Het afgelopen jaar zagen we een duidelijke verschuiving waarbij onze klanten niet meer alleen behoefte hadden aan een succesvol CRO-programma.…

Waarom je aan de slag moet met Google Optimize: test, optimaliseer en personaliseer

A/B-testtools: ze zijn er in overvloed en hebben allemaal hun eigen voor- en nadelen. Om je te helpen bij je…

Systematisch je conversie verhogen met deze 6 methodes

Amazon heeft haar 1-click buy-optie. Booking gebruikt teksten als ‘De afgelopen 24 uur 115 keer geboekt’. WeTransfer heeft een homepagina…

Conversieoptimalisatie: van silo’s naar communicerende vaten

Er is een bekend Hindoestaans sprookje over zes blinden en een olifant. Elk van de blinden voelt aan een deel…

Laurens Taekema (Parkvakanties): “Conversie-attributie is hot, maar nog lang niet de norm”

Gedraag je niet alleen als een merk, zorg dat je een merk bentOnline travel publishers die al ruim tien jaar…

4 conversie-optimalisatietools en waarom je ze niet moet kiezen

Ik wil even beginnen met de definitie van een begrip dat centraal staat in dit artikel. En dat is de…

Dit zijn de grootste voordelen van de nieuwe interface van Google AdWords

De Alpha-interface is nog niet voor iedereen beschikbaarHalverwege vorig jaar werd het door Google groots aangekondigd: er zat een geheel…