Sex op Twitter: NewlywedsOntheJob
Het Twitter account NewlyWedsOnTheJob volgt – zonder dat ze het weten – een pas getrouwd stel. De beste man van het gelukkige stel heeft ten tijden van hun huwelijksreis een elektronisch kussen onder de matras gelegd die de echtelijke activiteiten in de bedstee volgt. Even koppelen aan Twitter en klaar is Klara. Zo worden onder meer de duur van de vrijpartij en het totale gewicht gemeten. Als klap op de vuurpijl wordt ook nog eens een score aan de “beurt” gegeven.
Het account wordt inmiddels door zo’n kleine 4000 man gevolgd. De eerste sexpartij heeft zich op vrijdag 11 december voltrokken. De dag dat het stel terugkeerde van hun huwelijksreis. Is dit een nieuw soort voyeurisme dat we in de toekomst allemaal gaan implementeren in ons leven? Voor diegenen die geinteresseerd zijn in mijn seksleven, ik beloof plechtig vanaf nu mijn avonturen op mijn account te tweeten. 😉
Bedenkelijke actie. Ben benieuwd of het echt een grote hype gaat worden. Binnenkort bij Oprah? Enne, @sander: zie uit naar je tweets. RAZEND interessant 😉
Wel fijn dat een computerprogramma je vrijpartij gaat beoordelen. Wow, schat, we hebben een “Good work” gepresteerd. Vond jij het ook lekker?
@Sander als je daarover gaat Twitteren, is dat voor mij een reden om je niet meer te volgen. 🙂
Ik word de laatste tijd een beetje kierewiet van het getwitter. Ligt het aan mij of draaien we enigzins door met het overmatig veel “online” delen van zin en onzin? Tuurlijk zitten er leuke elementen aan social networks als Hyves, Twitter, etc. maar volgens mij slaat het zo ver door dat als we elkaar een keer in het echt tegen komen we geen gespreksstof meer hebben omdat alles al verteld en gedeeld is.
Misschien moet je daar eens over schrijven 😉
Pffff. Echt niet, Mr(Long)Tail. Als ik ergens ben, sta ik het langste te praten met de tweeps. Porque? Omdat wij alles hebben gedeeld en weten wat leuk is om over te praten 😉
“De beste man van het gelukkige stel”… ik neem aan dat je de getuige bedoelt?
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!