Social Media Examiner: Interview Frank Eliason Comcast Cares

Social Media Examiner: Interview Frank Eliason Comcast Cares

{title}Fank Eliason is de senior director van national customer care bij Comcast, in de VS het grootste kabelbedrijf. Eliason is de man achter de Twitter-account @ComcastcCares; hij veranderde met zijn ideeën over klantrelatie en klantcontact via Twitter de bedrijfscultuur. Ik was zeer geboeid door deze webcare-aanpak van Comcast, en zag vorige week dit video-interview met Eliason voorbij komen op socialmediaexaminer.com: “How Comcast Supports Customers With Social Media.”

In het video-interview (very American) geeft Eliason aan hoe ze bij Comcast klantrelaties onderhouden via social media. Hij vertelt hoe zijn bedrijf snel kan schakelen door de input via Twitter. En Eliason lepelt deze quote op; het is er een om in te lijsten: “Op dit moment is iedereen aan het bekvechten over wie het internet beheerst: marketing of pr? De enige die het internet écht beheerst, dat is de klant.” Bekijk hier het hele interview (niet embeddable, heel apart).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.