Blue Shots TV: Naar een duurzame wereld met de Pharox van Ruud Koornstra

Met CASES willen we kort en krachtig inzoomen op een klantcase. In de toekomst moet je dan denken aan een serie CASES over mobile, of over email marketing. Deze aflevering past wat dat betreft niet echt in het format, zoals bedoeld, maar een leuk gesprek vond ik het wel, vandaar de posting ;). Raakvlakken met marketing heeft dit gesprek wel, aangezien velen van jullie afgelopen week een envelop van de postcode loterij hebben ontvangen met een tegoedbon voor de Pharox lamp. Slimme actie, waarmee direct miljoenen huishoudens worden bereikt.
Interessanter dan de marketing actie vind ik de drive waarmee Ruud Koornstra zijn ding doet en zorgt dat ‘goed doen’ en een stuk idealisme prima samen kan gaan met commercie. Goeie vent, zouden er meer van moeten zijn. Op de hoogte blijven van nieuwe programma’s van Blue Shots TV kan via e-Mail, RSS, iTunes, of via Twitter.
“Er is geen hardwareprobleem maar een softwareprobleem.”
Komtie met een een nieuw stukje hardware. Grappenmaker.
@Jorijn volgens mij is het meer een mentaalprobleem… Het gaat om een andere mindset van consumeren. De mannen kunnen het zich permiteren, maar zo doen het ook echt dat vind ik wel mooi aan dit verhaal.
Ongelooflijk dat niemand die Koornstra durft aan te pakken. De zwendelverhalen liggen in heel tv hilversum voor het oprapen.
@ “Bert”: Verklaar je nader. Graag met open vizier en dus niet anoniem.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!