Picnic09: Josh Rubin’s one last thing: “Banner ads suck”

30 september 2009, 06:02

Josh Rubin is de oprichter van Coolhunting.com, een verzameling van zijn observaties van toffe dingen. Daarnaast is hij ondernemer, publisher, maar bovenal een gepassioneerd interaction designer.

Rubin was op #Picnic09 de host van de sessies over Human Interaction Design, waar onder anderen Nike+ en Microsoft hun verhaal deden. Rubin neemt ons in dit interview mee langs zijn hoogtepunten van Picnic 2009; Negroponte’s one laptop initiatief en IDEO’s software. Daarnaast vertelt hij over de nuances in groene innovaties en zijn laatste coole vinding (Grafica Fildago) en sluit af met een (naief, gezien zijn betrokkenheid bij een groot advertentie netwerk?) betoog tégen banner ads.

Polle de Maagt
Independent digital media consultantWebsite

Hello. My name is Polle de Maagt and I am an independent digital / social media consultant based in Ghent, Belgium. I try to change companies to be more about acts and less about ads.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!