Picnic09: Josh Rubin’s one last thing: “Banner ads suck”

Picnic09: Josh Rubin’s one last thing: “Banner ads suck”
,
@Polledemaagt

Josh Rubin is de oprichter van Coolhunting.com, een verzameling van zijn observaties van toffe dingen. Daarnaast is hij ondernemer, publisher, maar bovenal een gepassioneerd interaction designer.

Rubin was op #Picnic09 de host van de sessies over Human Interaction Design, waar onder anderen Nike+ en Microsoft hun verhaal deden. Rubin neemt ons in dit interview mee langs zijn hoogtepunten van Picnic 2009; Negroponte’s one laptop initiatief en IDEO’s software. Daarnaast vertelt hij over de nuances in groene innovaties en zijn laatste coole vinding (Grafica Fildago) en sluit af met een (naief, gezien zijn betrokkenheid bij een groot advertentie netwerk?) betoog tégen banner ads.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.