Peter R. de Vries opent dossier Marketingfacts

Peter R. de Vries opent dossier Marketingfacts
, ING Groep
@evr

Peter R. de Vries

Met grote verbijstering hebben we vanochtend een bijzonder verontrustend telefoontje ontvangen van Peter R. de Vries. Onze communitymanager Matthijs van den Broek blijkt (ondanks de vele waarschuwingen van Marco en mij) usb-sticks, flip videocamrecorders, laptops en meer van dat soort devices met gevoelige informatie, veelvuldig kwijt te raken of te laten slingeren op events als Picnic09.

Onze hele strategie met betrekking tot de overname van Emerce, Vnu en Sanoma is nu in handen gekomen van Peter R. de Vries inclusief onze expansiestrategie naar België en de plannen tot het starten van de lokale omroep Arnhem-direct.

Een roetzwart blad in de geschiedenis van Upstream Publishing. Marco Derksen beraamt zich momenteel op ‘passende’ maatregelen, whatever that may be.

In overleg met onze juridisch adviseurs proberen we de uitzending vanavond bij SBS6 via een kort geding nog te voorkomen, maar bijgaande preview van de uitzending is reeds verspreid naar de media en laat bijzonder weinig te raden over…

Het waren mooie jaren, maar vrees nu toch het ergste voor het Arnhemse imperium.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 27 reacties op dit artikel

  • Grappig, maar wel een beetje een kopie van het idee van de online privacy campagne op Hyves?

    geplaatst op
  • lol hehe!

    geplaatst op
  • @Lauryan Feijen: Nee, joh. Dit filmpje ziet veeeeeel beter in elkaar ;) ;)

    geplaatst op
  • ;-)

    geplaatst op
  • Netjes! Goed gemaakt, maar al bij de tweet van Marco voelde ik nattigheid.. Het woordje Hoax zoemt voortdurend om jullie hoofd, dus de lol is er vrij snel af. Desalniettemin een goede viral. Mijn complimenten!

    geplaatst op
  • @Lauryan: We hebben de viral al in maart geschoten en lag dus al even op de plank. We moesten wel even slikken toen de viral mbt privacy langs kwam. ;) Afwachten hoe deze het onder de zakelijke markt (doelgroep) doet!

    @Sien: merci!

    geplaatst op
  • Open deur, maar leuke poging :)

    geplaatst op
  • Erg flauw en ik wil dit dan ook nomineren voor de creatieve dood doenner van het jaar.

    geplaatst op
  • @Mezelf
    wel goed typen!

    geplaatst op
  • Al vaker gezien de afgelopen dagen. Wel leuk ;)

    geplaatst op
  • De mailing is naar een klein deel van onze abonnees gestuurd. Inmiddels al een advocaat en de politie aan de telefoon gehad. De mailing heeft dus wel impact

    geplaatst op
  • Leuk gedaan

    geplaatst op
  • Emerce kopen? Inmiddels onbetaalbaar-;)

    geplaatst op
  • Leuke! Wat je er verder ook van vindt, de post maakt toch dat je doorklikt vanuit je reader en ook het filmpje bekijkt. Ik kende Breeler nog niet en nu wel. Volgens mij gebeurt er dan precies wat de makers beogen.

    Duimen omhoog dus :-)

    geplaatst op
  • Volgens mij is de tell-a-friend functie niet geheel opta-proof ; )

    geplaatst op
  • 't Ligt er zo dik bovenop dat ik niet eens meer klik op 'Benieuwd naar deze bijzondere conclusies".
    Zonde van de (productie)kosten. :(

    geplaatst op
  • Hoe komt het dat de reactie van Karel niet zichtbaar is? Bugje in de toon-reacties-bij-deze-post software?

    geplaatst op
  • @Fred Zelders: de reactie van Karel is een leeg comment. Kan niet achterhalen of er iets mis is gegaan.

    @Karel: Je comment is geheel leeg. Maar we zijn wel benieuwd wat je willen zeggen. Hoor het graag.

    geplaatst op
  • @Erik/Fred: Daar ging even wat mis. Reactie is verwijderd omdat ie zwaar offtopic was. Peter R bashen mag. Elders.

    geplaatst op
  • @Matthijs Ik begrijp 'm. Thanks voor de feedback.

    geplaatst op
  • @Fred: Mooi, sorry voor onduidelijkheid

    geplaatst op
  • Gewoon gaaf! Je blijft kijken, het verhaal volgen en klikt door. Dus.. hij werkt! Goed werk De Vries!

    geplaatst op
  • Wel MARKETING maar geen Facts: In de reclame spot waarschuwt Peter R. de Vries voor het verlies van gevoelige informatie, maar zelf maakte de Vries gebruik van de verboden diensten van Michel Kraay die in gevoelige informatie handelde. De Hagenaar leverde jarenlang het feitenmatriaal aan Peter R. de Vries die voor de gewone burger of journalist niet voorhanden is: verblijfadressen, gegevens van af- en bijboekingen, PIN-locaties, voormalig werkgevers, kentekens, geheime telefoonnummers en complete strafbladen. Zijn werkwijze leidde er toe dat hij in april 2003 werd gearresteerd en niet veel later werd veroordeeld tot een gevangenisstraf van half jaar voor overtreding van de privacywetgeving. Lees alles over de dubieuze speurmethodes van peter R. De Vries in de Nieuwe Revu http://www.michelkraay.nl/michel-kraay-media.php?Section=DeRevu Voor een grotere versie dient u op de afbeelding te klikken

    geplaatst op
  • @Informant Gaat hier een beerput open?

    geplaatst op
  • to@Fred Zelders

    Voor het hele epistel http://www.michelkraay.nl/peter-r-de-vries.php?Section=1

    geplaatst op
  • Peter R. de Vries zet al jarenlang aan tot computervredebreuk. Daartoe maakt hij gebruik van mannetjes als Michel Kraay die de wegen kennen om privacygevoelige tot zeer geheime informatie afkomstig uit computers, boven water te krijgen. http://www.revu.nl/nieuws/2009/11/23/rechter-geen-straf-voor-hackactie-revu/

    geplaatst op
  • Peter doet dan wel aan computervredebreuk, maar hij is zelf ook wel eens het slachtoffer.
    Deze sexmails staan online omdat Wim Dankbaar het nodig vond om Peter R de Vries zijn mailbox te openen en de mail te verspreiden.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.