MarketingTribune en Marketingfacts presenteren: CREATIVE BERLIN 2009
Marketingfacts ging eerder naar China en onlangs naar Rusland. Iets dichter bij huis ligt Berlijn, dé creatieve hoofdstad van Europa. MarketingTribune en Marketingfacts organiseren dit najaar (14, 15 en 16 oktober) voor marcom-profs in samenwerking met Strategic Events: CREATIVE BERLIN 2009. Drie dagen netwerken, ideeën opdoen, heel veel Deutsche Marketing Kommunikation maar bovenal een ervaring die de grijze cellen weer kleur geeft. Toonaangevende wereldmerken, design, advertising en branding issues.
We gaan naar: No74, conceptstore van Adidas. Worden verblijd met: Een overzichtspresentie van de Effies 2009 Deutschland (uitreiking 12 oktober) door Gesamtverband Kommunikationsagenturen GWA. Komen op de koffie bij: Kommunikations Agentur MAB – Media Audience Beratung GmbH Berlin. Worden ontvangen door: De Nederlandse ambassade van Rem Koolhaas. Hieronder alle informatie op een rij, of kijk op de site van MarketingTribune.
Wat gaan we doen
- No74, conceptstore van Adidas
- Overzichtspresentie van de Effies 2009 Deutschland (uitreiking 12 oktober) door Gesamtverband Kommunikationsagenturen GWA
- Kommunikations Agentur MAB – Media Audience Beratung GmbH Berlin (onder meer BMW)
- Deutsche Bahn & Marketing
- Ontvangst in de Nederlandse ambassade van Rem Koolhaas
- Die Kulturbrauerei, der melting pot der kulturellen Szene der Hauptstadt
- Hamburger Bahnhof – Museum für Gegenwart
Prijs
795 euro inclusief 2 overnachtingen met ontbijt, vlucht, transfer en diners (tweemaal) en een jaarabonnement op MarketingTribune. Bestaande abonnees van MarketingTribune betalen 695 euro.
Hotel
ParkInn (voormalig staatshotel van de DDR bij Alexanderplatz, geheel gerenoveerd en volledig up-to-standard).
Niet inbegrepen
Uitgaven van persoonlijke aard, drankjes en lunch.
Aanmelden
Let op: Er zijn maximaal veertig deelnemersplaatsen. Wees er dus snel bij en meld u aan via info@voconsulting.nl.