Nationale Marketingdag 2009: Interview met Maarten Timmers Verhoeven
Afgaand op de resultaten van de bezoekersenquete van de Nationale Marketingdag die onlangs zijn gepubliceerd mag je concluderen dat de tweede editie een groot succes was: ruim 2600 bezoekers wat meer dan een verdubbeling is in vergelijking met vorig jaar. Er waren meer dan 70 sprekers die gemiddeld met een 7,25 werden beoordeeld, met enkele uitschieters naar boven (zoals Ernst-Jan Pfauth, Alexander Singewald, Jan-Willem Seip, Richard van Hooijdonk, Reinoud Wolff en, altijd leuk, ondergetekende). De beurs met bijna 60 stands werd beoordeeld met een 7. Het programma-overzicht (waar zijn toch al die zalen?) en de catering (net een voldoende) lieten te wensen over, maar dat mocht kennelijk de pret niet drukken: 90% geeft aan graag terug te willen komen. Kort na de NMD sprak ik met Maarten Timmers Verhoeven, directeur van Lenthe Publishers en een van de organisatoren van de NMD. Over tevredenheid, over Social Media en nieuws, over hoe er geld mee te verdienen en over NMD 2010. Want die komt er: op donderdag 17 juni 2010, om precies te zijn.
Eerder sprak Matthijs van den Broek met Polle de Maagt (cafe del marketing) en Ernst-Jan Pfauth (NRC Next/dutchproblogger), Reineke Reitsma (Forrester Research) en Richard van Hooijdonk (Marketing Monday).
Rene, ik wilde even kwijt dat je mooie interviews maakt met mooie leaders etc. Klasse.