David Armano over de toekomst van advertising: WTF?

David Armano over de toekomst van advertising: WTF?

Op Twitter zag ik gisteravond deze tweet van Gerd Leonhard voorbij komen. Die presentatie moet ik even kijken, dacht ik nog. Zojuist gedaan; David Armano heeft er een mooi verhaal van gemaakt. Best vaak bekeken ook al, op Slideshare (5800x). Ik vind sheet 65 over hoe bedrijven ‘iets’ met social media ‘moeten’ wel een mooie:

{title}

Heel benieuwd of het werkelijk zo gaat, maar het idee triggert. Volgens mij heeft Armano zijn vinger gelegd op een heleboel trends. Waarom hij precies “WTF?” heeft toegevoegd aan de titel van zijn presentatie? ‘Agency models are broken’ (sheet 14). ‘Craig is the new David. Goliath is in trouble’ (sheet 19). Wie zijn de nieuwe artdirectors en copywriters? ‘Everybody’ (sheet 26). ‘It’s the me-economy, stupid!’ (sheet 31). ‘The future is behavior’ (sheet 66). Wat is advertising nog, eigenlijk? Vandaar die WTF?!


Delen

0
0


Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Me-conomy :), leuke slide.

    geplaatst op
  • Hij heeft er een mooi verhaal van gemaakt in die presentatie maar ik vraag me af of het in de realiteit ook zo is. Maar als je de presentatie zo ziet zou je alles wat Armano zegt wel geloven. Het komt heel goed over maar toch ik heb er mijn twijfels over.

    geplaatst op
  • @Fidom: waar twijfel je dan precies aan?

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.