Jack Mama (head of design Philips) op NMD 2009

Jack Mama (head of design Philips) op NMD 2009

{title}Jack Mama, head of design bij Philips en de geestelijk vader van de Wakeup Light, de Ambilight en de Aurora TV komt naar de Nationale Marketingdag 2009. ‘Het designicoon is een van de smaakmakers die door organisator Lenthe Publishers zijn vastgelegd,’ schrijft MarketingTribune vanochtend. Andere, al eerder bevestigde namen zijn Erik Kessels, Frank Tjepkema en Fons Van Dyck.

De komende weken worden nog meer sprekers toegevoegd en bekend gemaakt. Luuk Ros vroeg het vorige week al voor de rubriek Facts Inside: ‘Nationale Marketing Dag: Wie moeten er komen?’ Op de eerste editie, vorig jaar kwamen 1.700 bezoekers. Zie ook: ‘Sfeerverslag: Nationale Marketingdag 2008’. En dit interview met Joris van Heukelom: ‘NMD 2008: Interview Joris van Heukelom (Ilse Media)’.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.