Sfeerverslag: Nationale Marketingdag 2008

27 juni 2008, 11:19

Velen waren er bij, afgelopen woensdag in het NBC te Nieuwegein, op de Nationale Marketingdag 2008. Maar velen ook niet, en daarom publiceerden we hier eerder al dit interview met Joris van Heukelom van Ilse Media. Er is echter meer videomateriaal, dat mogelijk de moeite waard is. Het camerawerk in bovenstaande videoproductie is van Henk-Jan Winkeldermaat.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

2 Reacties

    media

    Leuk om even terug te kijken en te horen wat anderen er van vonden. Jammer dat ik de borrel heb moeten missen!


    27 juni 2008 om 12:11
    Kasper de Wijs

    Leuk verslag! Ik was er zelf helaas niet bij maar mijn collega’s van Mobillion stonden er wel met een stand. Ik begreep dat het publiek positief was over het evenement en dat er veel interesse voor Mobile Marketing en Social Media was.


    28 juni 2008 om 10:26

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!