Viral Friday: The BlackBerry Bullet
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Heb je een tip? Stuur ‘m naar {encode=”viralfriday@marketingfacts.nl” title=”viralfriday@marketingfacts.nl”}.
De nummer 1 positie in de Viral Friday van deze week is voor reclamebureau Guava met The BlackBerry Bullet. Reclamebureau Guava uit New York maakte een 19 seconden-durend filmpje, getiteld “BlackBerry Bullet Shows Apple Who’s Boss!”, voor eigen promotie op YouTube. Op plek 2, Wii Breakfast. Sketch comedy groep Idiots of Ants uit Londen hebben een nieuwe hilarische sketch gelanceerd, getiteld Wii Breakfast. Clean Coal Air Freshener maakt de top 3 deze week compleet. Crispin Porter + Bogusky heeft de hulp ingeroepen van de Coen Brothers om een reclamespotje van 30 seconden op te nemen voor de The Reality Coalition.
Benieuwd naar de complete top 5 van deze week? Kijk dan snel verder! Nostalgisch gevoel? Bekijk deze week in 2007 en/of 2008.
in de widget zijn advtneerties waarvoor bedrijven uiteindelijk (na medio december) voor gaan betalen. Het is daarmee niet hetzelfde als de laatste comments of Twitter volgers.Hier wil je als site en als adverteerder een (kwalitatief) hoge conversie bereiken. Door het te verstoppen below the fold en in dezelfde lay-out is die kans aanzienlijk kleiner geworden.Lezers van Frankwatching (ik ben ook een trouw bezoeker)a0 verwachten al verstorende advtneerties, dit kan er ook nog wel bij De in te delen zijkolom had ik gemist maar het leek me minder relevant om op de aparte vacaturesectie in te gaan. Als het goed is krijg je daar relatief weinig bezoek op. De vacaturewidget moet het gaan doen.