ADV:‘Interactive Course in beweging’

22 oktober 2008, 04:00

{title}Online marketing is constant in beweging en daardoor de Interactive Course ook. Is een bepaald onderwerp gedateerd of minder interessant, wordt het vervangen door een meer up to date onderwerp als bijvoorbeeld social media.

Op 6 november start de Interactive Course, gedurende 5 hele dagen komen 10 praktijkgerichte sessies voorbij gegeven door professionals uit de praktijk. Van Online Advertising tot Email Marketing en van Social Media tot Search Engine Marketing. Coach Lisa Dijkstrak (Klok) van Traffic4U begeleidt de komende Interactive Course; “Op verschillende manieren zorg ik ervoor dat elke individuele deelnemer zoveel mogelijk leert van de training en dit ook kan toepassen.”

NUON heeft voor deze Interactive Course een business case ter beschikking gesteld waar de tanden in gezet kan worden gedurende de workshops. Deze partij is tevens aanwezig bij de laatste sessie om met de deelnemers te sparren over de online strategie en middelen.

Meld je nu aan voor de Interactive Course via www.mediaflextrainingen.nl of bel met Robert Smit op 0346-569922.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!