ADV: Marketing3 2008: van overvloed naar crisis

21 oktober 2008, 04:00

{title}Hoe snel kan het gaan? Eerst groeien de bomen tot in de hemel, dan is er een recessie die invloed heeft op de huizenmarkt, het consumentengedrag en daarmee op de marketingwereld. Hoe ga je hier als marketeer mee om? Wanneer wordt er gesnoeid je marketingbudget? En waar zet je op in als het allemaal minder wordt?

Het Marketing3-congres. Eén dag met de rest van de Nederlandse marketingtop en een live podium met topsprekers, op de nieuwe hightech locatie van Media Plaza en je weet wat er gebeurt. Is je marketingstrategie (nog) de juiste? Marketing3 signaleert en kanaliseert. Inspiratie en innovatie. Word lid van de Marketing3 Online Community voor alle ins & outs.

Ed Stibbe (LOWE), Karim Benammar (auteur ‘Overvloed’). Andrew Keen (auteur ‘The Cult of the Amateur’), Neil Boorman (auteur ‘Debranding’), Harry Odenhoven (Director Online Services Vodafone), Rick van Baaren (Ass. Professor Radboud Universiteit) and many more.

Kijk op www.marketing3.nl voor het programma en de complete line-up.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!