Viral Friday: Take On Me (The Literal Version)

10 oktober 2008, 10:00

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Heb je een tip? Stuur ‘m naar {encode=”viralfriday@marketingfacts.nl” title=”viralfriday@marketingfacts.nl”}.

De nummer 1 positie in de Viral Friday van deze week is voor Dustfilms met Take On Me (The Literal Version). De 29-jarige Dustin McLean, filmmaker en muzikant uit Pasadena, maakte een briljante remake van A-ha’s 1985 hit “Take on me”. Op plek 2, The Trident Girls. Trident Insurance was op zoek naar een sexier imago om haar ‘saaie’ verzekeringsproducten te promoten. De verzekeraar creëerde een virale video met 3 schaarsgeklede dames rondspringend op pogo-sticks. 4 Softies and a Pizza Guy maakt de top 3 deze week compleet. “PDC 2008” is de debuut single van de nieuwe boyband “4 Softies and a Pizza Guy” uit Seattle. Het vijftal omschrijft zichzelf als een mix van 98 Degrees, Backstreet Boys, ‘N Sync en New Kids on the Block.

Benieuwd naar de complete top 5 van deze week? Kijk dan snel verder!

Paul van Veenendaal
Digital Marketeer bij NPB Media

All-round marketing professional met 20 jaar werkervaring bij o.a. NPB Media, Iris Amsterdam, Starcom, Ogilvy, GroupM, Onetomarket. Volg mij op http://www.twitter.com/yizmo

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!