• Mobile
    wordt gesponsord door

Viral Friday: Jessica Alba Staring Contest

Viral Friday: Jessica Alba Staring Contest
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Tips en ideeën kun je sturen naar viralfriday@marketingfacts.nl.

De nummer 1 positie in de Viral Friday Top 10 van deze week is voor IBeatYou.com met Jessica Alba Staring Contest. Na haar playback avontuur anderhalve maand geleden voor de online competitie site IBeatYou van haar verloofde Cash Warren gaat ze een nieuwe uitdaging aan: zo lang mogelijk staren zonder met je ogen te knipperen. Op plek 2, Apple Mac Music Video. De 23-jarige filmmaker Dennis Liu, werkzaam als producer bij BBDO in New York, creëerde voor de groep Bird & the Bee een zeer creatieve clip op het nummer Again & Again die zich afspeelt op een Mac OS X. Blu maakt met MUTO de top 3 deze week compleet. MUTO heet de nieuwste video van de Italiaanse straatartiest waarin hij streetart en stopmotion verenigt.

Benieuwd naar de complete top 10 van deze week? Kijk dan snel verder! Uiteraard zijn we zeer benieuwd naar jullie reacties.

Meer


Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Ik volg MF al een tijdje en dat is zeker wel handig gebleken nu ik op mijn opleiding (Interactieve Media in Amsterdam) marketing gerelateerde vakken krijg. Ik heb nu het vak marketing communicatie van een docent die ZEGT er verstand van te hebben, maar dit betwijfel ik nu ten zeerste. Projectgroepjes moesten een eigen onderwerp presenteren en afgelopen week was viral marketing aan de beurt. Ik verwachte een verhaal over de type filmpjes/concepten/producten die jullie op Viral Friday behandelen, maar de hele presentatie ging over email en dat viral marketing bestaat uit het versturen van emails naar grote groepen mensen... Ik vroeg daar naar want ik begreep er niks aan, maar de docent zei dat ze het precies goed hadden beschreven. Ligt het aan mij of is dat totaal niet waar?

    geplaatst op
  • @Logfather: wellicht moeten ze eens het Marketingfacts Jaarboek aanschaffen. Daarin vind je een hoofdstuk over viral marketing waarin naast uitleg ook de belangrijkste ontwikkelingen op dit gebied worden uitgelegd.

    Jij hebt gelijk, viral marketing is meer dan alleen emails verturen naar grote groepen!

    geplaatst op
  • @Marco incl. de Nederlandse viral top 5 van 2007 ;-) Erg benieuwd naar het MF Jaarboek 2008!

    geplaatst op
  • Hi Paul, alweer een leuke top 10. Vooral kijk ik natuurlijk naar Travel gerelateerde zaken en vooral de laatste viral in je Top10 van Lastminute.com is echt een topper. Je kan gewoon je inleven hoe het zou zijn als je er op dat moment bij zou zijn. De verbaasde gezichten en verassing keer op keer. Subliem.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.