Nationale Contact Center Awards: Nutricia wint Customer Experience Award

Nationale Contact Center Awards: Nutricia wint Customer Experience Award
, RIFF

Tijdens de gala-avond van de Nationale Contact Center Awards heeft Nutricia de Customer Experience Award gewonnen. De jury prees Nutricia voor haar klantgedrevenheid en de manier waarop dit is doorgevoerd in de organisatie. Tevens was de jury erg te spreken over de nauwe samenwerking tussen het contactcenter en de marketingafdeling.

De Kindertelefoon was de winnaar van de Innovation Award. De Kindertelefoon heeft o.a. door het inzetten van chat getoond te vernieuwen en mee te gaan in de wereld van de kinderen. De Telesales Team Tropy bracht in totaal Eur 253.392,- op voor Kinderpostzegels en werd gewonnen door Direct Dial. De overige winnaars:

HRM Award: Postbank
Starters Award: Getronics PinkRoccade
Sales Award: SNT
Partnership Award: Arvato en ABN AMRO

De 10e uitreiking van deze awards die door een vakjury werden toegekend werd bijgewoond door zo’n 900 mensen uit de contactcenterbranche.
De uitreiking van de NCCA vindt traditiegetrouw plaats tijdens de TCD.
Foto: de winnaars van alle uitgereikte awards.

{title}

Update: Het persbericht met de volledige uitslag staat op de site van de NCCA


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.