VAC: One-to-one marketeer jongeren bij Newrulez

6 mei 2008, 05:12

{title}newrulez – the youth interaction company – is een crossmediaal mediabedrijf dat zich richt op jongeren. We ontwikkelen crossmediale campagnes; marketingconcepten speciaal voor jongeren. Daartoe bouwen we actiesites, maken content en met onze eigen media (o.a. Cu2.nl, Kaboem.nl, Shopgirl.nl, Extrafris.nl, Fancy.nl, Partyscene.nl) weten de jongeren te bereiken. Naast onze websites bereiken we ze met streaming video content, onze grote jongeren database, mobiele sites en we gebruiken vernieuwende technologie zoals widgets en gadgets. We treden direct met jongeren in contact door marktonderzoek, via messenger applicaties, etc.

newrulez zoekt per direct een:

One-to-one marketeer jongeren

In deze nieuwe functie ben je verantwoordelijk voor het succesvol exploiteren en uitbouwen van de newrulez jongerendatabase. Je adviseert in- en externe klanten over one-to-one marketing en past dit in binnen een totaal marketingconcept. Naast exploitatie van de database zorg je voor groei en onderhoud van de database. Hiertoe ontwikkel je (virale) campagnes die aanspreken bij de kritische jongeren van vandaag. Jij neemt bovendien het voortouw bij het ontwikkelen van vernieuwende, crossmediale one-to-one marketingconcepten en draagt zorg voor de realisatie hiervan. Je bent lid van het ‘kernteam’ van newrulez. Dit team adviseert het management over de te volgen strategie.

Zo ben jij

• Je bent geboeid door jongeren en / of jongerenmedia

• Je bent commercieel en vindt het leuk om ‘deals rond te maken’

• Je hebt de overtuigingskracht die nodig is om volwaardig sparringpartner te zijn voor ervaren marketeers

• Je neemt het voortouw bij het realiseren van innovatieve projecten op het gebied van one-to-one marketing

• Je gaat creatief om met de mogelijkheden van een database binnen een crossmediaal bedrijf.

• Je houdt de lange termijn in het oog zonder daarbij op korte termijn kansen aan je voorbij te laten gaan.

• Jij bent net als je collega’s een teamplayer die vol enthousiasme gaat voor het gezamenlijk resultaat

• Je functioneert op HBO / Academisch niveau

Jouw ervaring

• Je weet van de hoed en rand op het gebied van direct marketing

• Je hebt enkele jaren ervaring opgedaan in een (online) marketing en / of communicatie functie

• Je hebt ervaring opgedaan in het werken met databases.

• Je neemt de privacy wetgeving in acht bij one-to-one marketing projecten

• Je hebt eerder gewerkt in een complexe, dynamische organisatie en kunt direct marketing op de juiste manier inpassen binnen een totaalplaatje

• Je weet wat het is om budgetverantwoordelijk te zijn

• Je hebt enkele jaren ervaring in het aansturen van een (klein) team

Wij bieden

Newrulez is 100% dochter van ilse media. Je werkt in een informele maar professionele omgeving die veel ruimte biedt voor eigen initiatief. We zijn een ambitieuze organisatie waar met veel enthousiasme wordt samengewerkt door jonge professionals. We besteden veel aandacht aan persoonlijke ontwikkeling. De gemiddelde leeftijd bij newrulez is 28 jaar. Je kunt rekenen op marktconforme arbeidsvoorwaarden.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende functie? We zien jouw CV en motivatie graag tegemoet.

Mail t.a.v. Marijntje Sitters: {encode=”vacatures@werkenbijilsemedia.nl” title=”vacatures@werkenbijilsemedia.nl”} o.v.v. One-to-one marketeer jongeren.

Voor vragen of meer informatie kun je contact opnemen met Arjan Korstjens, Business Unit Manager newrulez (020-8404500).

Postadres: newrulez b.v., t.a.v. afdeling P&O Postbus 76771, 1070 KB AMSTERDAM

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!