WebAds viert feest met ludieke viral

21 maart 2008, 13:47

WebAds – The Movie laat op ludieke wijze zien wat onze core business is.

In deze film wordt met een knipoog getoond hoe WebAds mee kan helpen om uw doelgroep te bereiken. WebAds denkt vanuit de adverteerder en de doelstellingen die hij probeert te realiseren.

Er wordt een reis gemaakt langs een aantal sites uit ons netwerk. Tijdens deze reis wordt gekeken naar het juiste Umfeld en wordt de advertentievorm bepaald. Deze gegevens worden verwerkt om een op maat gesneden advies te geven, waarmee onze klanten hun doelstellingen kunnen behalen.

Deze week een iets andere Ad Monday dan je gewend bent. Dit keer geen grootse reclamecampagne. Onlangs bestond WebAds interactive advertising, één van ’s Neerlands bekendere bannerboeren, tien jaar. Om dit te vieren besloot de online advertentie-exploitant een bedrijfsfilmpje op te nemen. In de bedrijfsfilm is het zien hoe de werknemers hun uiterste best doen hun klanten tevreden te stemmen. Afgelopen donderdag op het feest ter gelegenheid van het tienjarig bestaan, werd het filmpje aan het publiek getoond en ik wil hem jullie ook niet onthouden.

Paul van Veenendaal
Digital Marketeer bij NPB Media

All-round marketing professional met 20 jaar werkervaring bij o.a. NPB Media, Iris Amsterdam, Starcom, Ogilvy, GroupM, Onetomarket. Volg mij op http://www.twitter.com/yizmo

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!