Vakantiebeurs 2009: Wat wordt jouw online marketingstrategie?

16 januari 2009, 07:07

Dit jaar is ‘Kleurrijk’ het thema van de Vakantiebeurs in de Jaarbeurs in Utrecht. En dat onderwerp zie je ook wel terug in de verschillende hallen op de beurs. De meeste bedrijven hebben veel aandacht besteed aan de aankleding van hun stand. Zo proberen ze vakantieliefhebbend Nederland te overtuigen van de voordelen van verschillende vakanties, zoals een expeditie naar Antarctica, een rondreis door Venezuela of een kampeervakantie op een boerderij in Nederland.

Samen met Matthijs van den Broek ging ik op pad om er achter te komen of de online strategie voor 2009 van verschillende reisorganisaties net zo kleurrijk is als hun stands doen vermoeden. Wij stelden bij Mambo, Sawadee, Safariplanner, Holidaycars en Djoser de vraag: ‘Wat wordt jouw online marketingstrategie voor 2009?’

Marloes Eshuis werkt als Communicatie- en Recruitmentmanager bij AdLantic Online Advertising, een Online Mediabureau dat reclamecampagnes op Internet verzorgt. Marloes is na haar studie Communicatie- en Informatiewetenschappen in Groningen naar Utrecht verhuisd en werkt sinds maart 2007 bij AdLantic.

Categorie
Tags

3 Reacties

    Bastiaan Govers

    Sawadee is bezig met een inhaalslag op Online gebied, en het streaming aanbieden van bijvoorbeeld reispresentaties hoort daar zeker bij. Wel kiezen wij er voor dat het een offline contact-moment niet in de weg staat..


    19 januari 2009 om 12:07
    Laurens

    Leuke interviews. Jullie hadden ook even bij ons langs moeten komen 🙂


    19 januari 2009 om 14:34

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!