Blij met de Nintendo Wii, dat waren ze

6 januari 2009, 11:22

Blije kinderen met een Wii achter elkaar gezet. “A collection of about 50 children opening up their Christmas (or other holiday presents only to be surprised by getting a Nintendo Wii under the wrapping paper. Some laugh, some cry, some faint, but most go crazy and scream” (PwnorDie). Prachtige pr voor de Nintendo Wii. Via: Fok.nl en @DHoogervorst van Youngmarketing.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

6 Reacties

    Karel Geenen

    Of dit is nep, of “o my God” is meer ingeburgerd dan ik dacht…


    6 januari 2009 om 11:40
    Remco de Vries

    Het wordt wel vaak gezegd ja. Misschien is dat een dagelijks op straat terugkerend iets in de V.S.


    6 januari 2009 om 11:44
    Remco de Vries

    Pas op 50% ofzo, trok iemand pas de doos open. Ik zat daar dus serieus op te wachten, al dat gedans met een dichte doos.


    6 januari 2009 om 12:17
    ewout@onedaycompany.nl

    Ik vrees dat ik te cynisch ben geworden hiervoor. Dit is gewoon reclame. Jammer, want ik mag die Wii wel.


    6 januari 2009 om 13:19
    Rene Sebastian

    En ik dacht dat ik mezelf al blij maakte toen ik m’n 360 kocht 😉


    6 januari 2009 om 13:34
    ArnoudEngelfriet

    Die jongen op 8:27 krijgt toch echt een PlayStation! Is dat om te controleren of mensen het filmpje afkijken voor ze het ergens neerzetten? 😉


    6 januari 2009 om 17:53

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!