• Mobile
    wordt gesponsord door

Viral Friday: Homemade Ford Balloons

Viral Friday: Homemade Ford Balloons

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Tips en ideeën kun je sturen naar viralfriday@marketingfacts.nl.

De nummer 1 positie in de Viral Friday Top 10 van deze week is voor Ford met Homemade Ford Balloons. Afgelopen jaar ging tijdens de Champions League Finale de nieuwe Ford Mondeo commercial in première. In het spotje zweven diverse auto’s van carbon aan ballonnen door de lucht. Drie inwoners uit Nieuw-Zeeland proberen nu een echte auto met 5.000 helium ballonnen te laten zweven. Op plek 2, de a capella-groep Straight No Chaser. De Amerikaanse groep maakte een hilarische versie van de klassieker “The Twelve Days of Christmas”. Evil Eye Baby maakt de top 3 deze week compleet. Een schattige baby, die op commando zijn boze alter ego laat zien.

Benieuwd naar de complete top 10 van deze week? Kijk dan snel verder! Uiteraard zijn we zeer benieuwd naar jullie reacties. Veel plezier.

Meer


Delen

0
0


Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Opnieuw een leuke lijst met virals Paul maar (zoals ik al eerder aangaf) mis ik toch wel de Nederlandse virals die er m.i. wel degelijk zijn. Enkele weken geleden was er bijvoorbeeld Senseo Suprise en afgelopen week kwam 0800-starter van de Postbank langs. Twee prachtige virals toch? Wat zijn de redenen dat je deze niet hebt mee genomen?

    geplaatst op
  • @Marco: wat betreft 0800-starter.nl, deze kwam ik afgelopen week nog sporadisch tegen. De verspreidingsfactor ligt nog te laag om te spreken van viraal succes cq voor opname in Viral Friday. Komende week zal ik hier opnieuw naar kijken. Senseo Surpise ben ik op weinig sites/blogs tegengekomen. Ik heb 'm wel zien binnenkomen als tip.

    geplaatst op
  • @Paul: mee eens dat we deze 'virals' weinig zijn tegengekomen op blogs en fora. Dat verbaasde me eerlijk gezegd ook. Blijkbaar denkt men nog steeds dat als je maar een leuke video hebt dat je er dan bent en vergeet men dat je voor een viral ook een kritische massa moet hebben. Nu kan het natuurlijk best zijn dat ze in de doelgroep een ander verspreidingskanaal hebben gekozen dan blogs en fora (bijvoorbeeld alleen email en banners op specifieke sites) waardoor wij ze hebben gemist. Heb jij daar enig inzicht in? Misschien aardig om eens te informeren bij de betrokken partijen?

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.