DNA2008, een interessant initiatief

DNA2008, een interessant initiatief

Ik maak op dit forum graag melding van DNA 2008 (Digital News Affaires) dat volgend jaar op 3 en 4 maart in Brussel zal plaatsvinden. Een interessante internationale conferentie over de kansen én de bedreigingen waar uitgevers en content providers mee geconfronteerd worden in een alsmaar sneller veranderende media-industrie. De line up van sprekers is imposant. Ruim vijftig topsprekers (o.a. New York Times, VRT, Deutsche Welle, CNN, Volkskrant, BBC, Google, VPRO, Joost, NRC, The Guardian,  Die Zeit, Shipstead, VMMA, IFRA enz.) belichten succesverhalen uit de praktijk en geven hun kijk op ‘nieuwsconsumptie’ in de wellicht nabije toekomst.


Organisatie

Het evenement wordt georganiseerd door Useful Events, een gerenommeerd Brits evenementenbureau. Deutsche Welle uit Berlijn, The Rosenblum Institute  in Brussel en de Media Academie Nederland wisten de initiatiefnemers te overtuigen om deze conferentie te organiseren in de hoofdstad van Europa: Brussel. Het evenement wordt verder ondersteund door een groot aantal partners waaronder MediaMarketing, PUB, Emmerce, Belga, European Journalism Centre, Ifra enz.

Doelgroep

DNA2008 is enerzijds bedoeld voor alle ‘beslissers’ in de media: hoofdredacteuren, journalisten, marketeers, directeuren, productmanagers en ceo’s maar is anderzijds minstens even interessant voor verantwoordelijken van universiteiten, hogescholen voor media, IT verantwoordelijken, bedrijfsleiders, mediawatchers, telecom operators, maar ook ambtenaren en politici. Inschrijven kan op de website van DNA2008.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.