ADV: Congres ‘Internet overleven’

27 november 2007, 06:47

Jongeren als Esmée Denters en bedrijven als Sellaband laten zien dat internet nieuwe spelregels met zich meebrengt. Managers kijken hier vaak met verbazing naar, terwijl dit ook hún toekomst is. Ontmoet tijdens het ‘Internet overleven’-congres op 11 december aanstaande de internetgebruiker van nu én leer de spelregels van de toekomst!

Cor Molenaar laat u vanuit zijn nieuwste boek “Internet overleven” zien hoe de toekomst eruit gaat zien. Hij neemt met u een kijkje in de wereld van Hyves, YouTube, 3D internet/Second Life, Habbo Hotel en games. Internetgebruikers en internetexperts, waaronder trendwatcher Vincent Everts, Raymond Spanjar (Hyves) en Pim Betist (Sellaband), demonstreren hun virtuele wereld en geven inzicht in internettoepassingen van vandaag en morgen. Wat zijn de regels? Wat kunnen organisaties hiervan leren?

Laat u inspireren tijdens dit interactieve congres en dompel uzelf één dag onder in de wereld van de toekomst. Schrijf u nu in.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

2 Reacties

    marcelvogels

    Waarom wordt nu elke keer dat Sellaband weer genoemd. Is het echt zo’n succes dat het dergelijke aandacht verdient. Ik heb het niet kunnen ontdekken. Hoe zit het eigenlijk met de financiele huishouding. Maken ze winst, torenhoog verlies? Wat stelt Sellaband in staat om andere te vertellen hoe internet de markt doet veranderen. Eerlijk gezegd denk ik dat de muziekbusiness totaal niet wijzigt agv dit bedrijf.


    27 november 2007 om 09:24
    Ronald ter Voert

    @marcel: het is in ieder geval een concept dat eruit springt met een uniek businessmodel. Vooralsnog zijn er nog niet echt in het oog springende initiatieven die Sellaband ‘verdringen’. Ze zijn er wel, maar enigszins onder de radar van de gemid. consument.


    27 november 2007 om 11:43

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!