VAC: MarketingMonday zoekt Marketing 2.0 Salesmedewerker

23 oktober 2007, 05:01

MarketingMonday zoekt Marketing 2.0 SalesmedewerkerMarketingMonday is een marketing- en reclamebureau dat zich richt op de innovatie van de commerciële strategie van bedrijven. Ze ontwikkelt de volledige marketingstrategie en realiseert de executie daarvan. Ook leert MarketingMonday bedrijven hoe ze om moeten gaan met nieuwe Marketing 2.0 technieken. MarketingMonday zoekt jou als je de Marketing 2.0 uitdaging aan wilt gaan!

Wij doen dat met verschillende door ons ontwikkelde seminars en kennisproducten voor marketingprofessionals. Gebleken is dat er veel vraag bestaat naar de inhoud van deze producten. Om dit onderdeel van MarketingMonday verder uit te bouwen zijn wij op zoek naar een salesmedewerker.

Wat verwachten wij van jou:

• startfunctie voor HBO’er;

• commercieel talent met marketingachtergrond;

• enige ervaring in sales is vereist;

• enthousiast;

• leergierig;

• communicatief;

• representatief.

Jij bent verantwoordelijk voor de acquisitie van nieuwe klanten voor de seminars en kennisproducten. Je werkzaamheden zullen uit zowel binnen- als buitenwerkzaamheden bestaan. Je zal in eerste instantie uitgebreid worden begeleidt en vervolgens volledig zelfstandig aan de slag gaan.

Wat bieden wij:

Je ontvangt een goed salaris en prima bespreekbare secundaire arbeidsvoorwaarden. Ook stellen we jou in de gelegenheid om op korte termijn je kennis op marketinggebied sterk uit te breiden.

Door technologische en sociale ontwikkelingen verandert marketing de komende jaren namelijk drastisch. Nieuwe marketing is dynamisch en bevat efficiënte combinaties van oud en nieuw. Consumenten stellen andere eisen aan merken, producten, marketingcommunicatie, distributie en sales. Termen als ‘social branding’, ‘co-creatie’,‘crossmedia’ en ‘multichannel’ vliegen ons om de oren. Om bedrijven inzicht te geven in de facetten van Marketing 2.0 ontwikkelde MarketingMonday de ‘New Marketing Cycle©’. Op basis van dit model en het bijbehorende boek, onze kennis, ervaring en inzichten brengen we bedrijven door middel van een uitgebalanceerd stappenplan naar de nieuwe marketingeconomie. We geven medewerkers van bedrijven inzicht, kennis over nieuwe marketing, vaardigheden over hoe medewerkers deze nieuwe marketing zelf kunnen realiseren en ontwikkelen samen met het bedrijf de commerciële/marketingstrategie en realiseren tevens de volledige uitvoering/executie ervan. MarketingMonday geeft ook regelmatig seminars en workshops over nieuwe marketing (marketing 2.0) en doceert aan SRM/Erasmus en Nyenrode. MarketingMonday werkt voor verschillende top 500 ondernemingen uit verschillende branches (banken, retail, vervoer, verzekeraars).

Ben je geïnteresseerd?

Stuur een onderscheidende motivering en duidelijke cv aan {encode=”niels@marketingmonday.nl” title=”niels@marketingmonday.nl”}. Eventuele vragen kun je richten aan richard@marketingmonday.nl.

Categorie

3 Reacties

    Fab

    Marketing 2.0? Oh mijn god.. buzzword bingo o/


    23 oktober 2007 om 08:28
    Raimo

    Is dit nou Marketing voor MarketingMonday of echt een vacature???


    23 oktober 2007 om 13:35
    Happel

    sorry, ziet er echt uit als werving 2.0 😉


    24 oktober 2007 om 16:12

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!