VAC: Martinair zoekt Online Salesmarketeers

17 oktober 2007, 06:10

Martinair zoekt Online SalesmarketeersBinnen Martinair houdt de afdeling Business to Consumer zich bezig met de directe verkoop van stoelen aan de klant door middel van internet en telefonische reserveringen. Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar twee enthousiaste fulltime Online Salesmarketeers.

Als Online Salesmarketeer binnen Martinair beschik je over een goed analytisch denkvermogen en ben je in staat concepten te vertalen in uitvoerbare plannen. Je schuwt het niet om met je voeten in de klei te staan. Je kunt uitstekend zelfstandig werken, bent gedreven en streeft naar perfectie in de uitvoering van je werk. Ook vinden wij het belangrijk dat je een opgewekte, positieve instelling hebt en dat je de werkomgeving inspireert met een enthousiaste teamspirit. Affiniteit met ICT is een pré.

Wij hebben ruimte voor zowel een ervaren Online Salesmarketeer als voor een junior positie. Afhankelijk van de meegebrachte kennis en ervaring van onze nieuwe collega, zal de beloning daarop aansluiten. Tevens zal het behalen van targets ook in de beloning terug te zien zijn.

Taken en verantwoordelijkheden

– Zorgdragen voor het opzetten, monitoren, evalueren en verbeteren van online marketing/sales campagnes.

– De inkoop van online media.

– Opzetten, versturen, evalueren en verbeteren van e-mail mailings.

– Het opzetten, beheren, evalueren en verbeteren van affiliate marketingprogramma’s, search engine optimalisering en rapportages.

– Bijdragen aan het testen van nieuw ontwikkelde functionaliteit voor de webapplicaties.

– Opstellen van een online marketing/salesplan en zorgen voor uitvoering en rapportage.

– Uiteraard volg je de ontwikkelingen op het gebied van reizen en nieuwe media en rapporteer je hierover aan de sales verantwoordelijken.

– Intensieve samenwerking met Marketing.

Functie-eisen

– HBO werk- en denk niveau, aangevuld met Nima-B.

– Als junior heb je minimaal 1 à 2 jaar werkervaring op het gebied van de online verkoop van reizen en/of reisgerelateerde producten en bekend met het gebruiken van CMS systemen.

– Van een ervaren marketeer verwachten wij 4 tot 5 jaar relevante werkervaring en ruime praktijkervaring met CMS en web analytics.

– Bekend met SEO, SEA en online media inkoop.

– Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

– Wij verwachten dat je initiatief toont, klantgerichtheid én analytisch bent.

Informatie

Voor meer informatie over de functie kan je terecht bij Edzo Braaksma, Projectmanager E-Commerce, bij voorkeur per e-mail {encode=”edzo.braaksma@nl.martinair.com” title=”edzo.braaksma@nl.martinair.com”} of eventueel per telefoon 020-6011021.

Solliciteren

Belangstellenden kunnen een sollicitatiebrief, voorzien van een curriculum vitae, sturen of e-mailen onder vermelding van het vacaturenummer 08320 naar Martinair Holland NV, ter attentie van afdeling HRM, Postbus 7507, 1118 ZG Luchthaven Schiphol, of per e-mail: {encode=”sollicitatie@nl.martinair.com” title=”sollicitatie@nl.martinair.com”}.

Categorie

2 Reacties

    Haico

    ‘- Wij verachten dat je initiatief toont, klantgerichtheid én analytisch bent.’


    17 oktober 2007 om 07:30
    media

    Heel goed Haico; tekst inmiddels aangepast. Thx (ook namens Martinair).


    17 oktober 2007 om 07:43

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!