A Few Good Creative Men

12 oktober 2007, 04:45

In mei van dit jaar kwam Microsoft met een prachtige video over de relatie tussen adverteerder en consument getiteld The Break Up. Moraal van het verhaal is dat het advertentielandschap is veranderd en dat de adverteerder meer moet luisteren naar de consument.

Het is me nog niet duidelijk wie bovenstaande video heeft gemaakt maar via Beyond Madison Avenue (met dank aan Paul) vond ik deze mashup van A Few Good Men met Tom Cruise en Jack Nicholson. Opnieuw een prachtige korte video dat de spot drijft met de huidige werkwijze van adverteerders. Dit keer vooral gericht aan de creatieven onder ons!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

5 Reacties

    mgvandenbroek

    Echt te gek! Helemaal als je de ‘echte’ scene goed kent. Te briljant.


    12 oktober 2007 om 05:30
    Alexander van Elsas

    Heel leuk, heb hem meteen in mijn favorites gezet op mijn blog!


    12 oktober 2007 om 05:49
    Richard van den Boogaard

    Simply brilliant!


    12 oktober 2007 om 06:01
    Alef de Jong

    Ja, Geweldig! Meer van zulke 😉


    12 oktober 2007 om 06:08
    Jos Hörchner

    haha geweldig d-_-b


    19 oktober 2007 om 12:23

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!