• Mobile
    wordt gesponsord door

Viral Friday: Dove Onslaught

Viral Friday: Dove Onslaught
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Tips en ideeën kun je sturen naar viralfriday@marketingfacts.nl.

De nummer 1 positie in de Viral Friday Top 10 van deze week is voor Dove Onslaught. Het filmpje (gemaakt door Ogilvy Toronto) dat afgelopen week in première is gegaan is de opvolger van de zeer succesvolle Dove Evolution viral uit 2006 met inmiddels zo'n 5 miljoen Youtube views, twee Grand Prix’s en de nodige parodieën. Op plek 2, Webcam Break Up. Pandemic Labs is een nieuw viral marketing bureau uit Weston, Massachusetts. Om het bedrijf op de virale kaart te zetten heeft men een zeer succesvolle viral video opgenomen waarin te zien is hoe een Amerikaanse tiener wraak neemt op haar vriendje, vanwege overspel. De actie Free Burma! maakt de top 3 deze week compleet. Meer dan 5.500 bloggers uit minstens vijfenveertig landen hebben gisteren meegedaan aan een cyberprotest tegen het militaire regime in Birma door een banner met 'Free Burma' op hun blog te plaatsen. De tag "Free Burma" is het "Hottest Topic" op Technorati momenteel.

Benieuwd naar de complete top 10 van deze week? Kijk dan snel verder! Uiteraard zijn we zeer benieuwd naar jullie reacties. Veel plezier.

Meer


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.