• Mobile
    wordt gesponsord door

Viral Friday: Miss Teen USA 2007

Viral Friday: Miss Teen USA 2007
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Tips en ideeën kun je sturen naar viralfriday@marketingfacts.nl.

De nummer 1 positie in de Viral Friday Top 10 van deze week is voor Miss Teen USA 2007. De titel Miss Teen USA ging aan haar neus voorbij, maar Miss South Carolina kreeg aanzienlijk meer publiciteit dan de nummer één. Binnen 6 dagen kreeg het filmpje maar liefst 15 miljoen kijkers op Youtube! Weblogs uit de Technorati top 20, o.a. Boing Boing, Perez Hilton, Ze Frank, plaatsten het filmpje.
Op plek 2, Show me your Sloggi. De Duitse ondergoedfabrikant Triumph is met "Show me your Sloggi" een merkwaardige competitie begonnen. Vrouwen in de 27 deelnemende landen kunnen foto's van hun achterwerk ter beoordeling uploaden op de site. De site is enorm populair. Wereldwijd hebben al vijftien miljoen mensen hun stem uitgebracht. De video Google Gmail viral maakt de top 3 deze week compleet. Google vroeg een maand geleden aan haar gebruikers om een 10 seconden clip in te sturen, voor een kettingvideo van haar e-mail dienst Gmail. Meer dan 1100 video's werden ingezonden uit 65 landen! Bekijk het resultaat.

Benieuwd naar de complete top 10 van deze week? Kijk dan snel verder! Uiteraard zijn we zeer benieuwd naar jullie reacties. Veel plezier.

Meer


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.