Future of Media Report 2007

12 juli 2007, 02:55

Aan de vooravond van the Future of Media Summit 2007 in Sydney en San Francisco heeft de organisatie de Future of Media Report 2007 (pdf) vrij gegeven. Geheel geeft opnieuw een aardig top level overzicht van de veranderingen in het medialandschap, zij het voornamelijk gericht op Australië, Engeland en Amerika. Van de fragmentatie, de verschuiving van offline naar online, de opkomst van social media tot de sleutelfactoren bij Mediabusiness. Aanrader!

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!