VAC: Fortis ASR zoekt marketingprofessionals

2 juli 2007, 09:01

Als marketingprofessional kijk je altijd vooruit. Ook als het om je eigen toekomst gaat. Bij Fortis ASR gaat jouw groei hand in hand met onze groei. Als marketeer kun je je bij ons in tal van richtingen ontwikkelen. En bouw je tegelijkertijd aan een ijzersterk cv. Want als je het als marketing- of communicatieprofessional in de verzekeringsbranche redt, red je het overal!

Ultieme uitdaging

Verzekeringen en financiële producten zijn voor marketing- en communicatieprofessionals de ultieme uitdaging. Voor de gemiddelde consument zijn de producten van verschillende aanbieders volstrekt inwisselbaar en worden merk- en productvoorkeuren grotendeels bepaald door marketing en communicatie. Jezelf steeds blijven vernieuwen is daarbij een levensvoorwaarde. Daarom zoekt Fortis ASR naar marketing- en communicatieprofessionals met creativiteit en lef.

Ambitieuze doelstellingen

Behalve over creativiteit en lef moet je als marketeer bij Fortis ASR ook beschikken over een flinke dosis ambitie. Bij Fortis staat namelijk de ambitie om te groeien centraal. Onze ambitieuze doelstellingen kunnen we alleen realiseren met professionals die net als wij denken in kansen en mogelijkheden. Want Fortis ASR investeert graag in goede plannen én goede mensen.

Marketing- én communicatieprofessionals

De groeistrategie van Fortis ASR is uitermate succesvol. Zo succesvol, dat we versterking kunnen gebruiken op vrijwel alle marketingdisciplines. Van marketingadviseurs tot brandmanagers, van segmentmarketeers tot communicatieadviseurs en van een marketeer nieuwe distributie tot functioneel beheerders en ontwerpers. Ervaring op een of meerdere van deze gebieden is een must.

Interesse?

Wil je meer informatie over werken bij Fortis ASR en over de vacatures. Kijk dan op www.fortisasr.nl/groei.

Categorie

5 Reacties

    mangold

    Goede vacaturetekst, zeg! Het begint prachtig met de “what’s in in for me”, en schrijft heel vloeiend naar de “what’s in it for Fortis” toe.

    Deze tekst verdient wat mij betreft een mooi plaatsje in de “Conversietips”-categorie!


    2 juli 2007 om 09:17
    Marc Tinnemans

    Bedankt voor het compliment. Marketingfacts houdt ook de copywriters scherp 😉


    2 juli 2007 om 10:01
    chi666

    Inderdaad, goede advertentie. Hoewel wel een tikje arrogant, maar dat maakt hem meteen ook weer onderscheidend.

    Wat ik alleen niet weet is of Fortis de propositie waar zal kunnen maken. Creativiteit en lef moet natuurlijk ook beloond worden. En lef in bank en verzekeringland gaan meestal niet hand in hand. Dus ik ben nu zeer benieuwd of dit een mooie propositie is die voor de meeste mensen erg teleurstellend uit pakt of dat we echt hele onverwachte, grootste dingen gaan zien van Fortis de komende tijd.


    2 juli 2007 om 13:41
    ronald van den hoff

    sinds wanneer plaatsen jullie personeel advertenties?


    2 juli 2007 om 16:24

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!